Ik kies voor de TNT-2 ultra, dat is de enige kaart waar ik mee gewerkt heb (en natuurlijk S3Virge etc.), vanaf morgen de V6800pure
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Verwijderd
dit waren beide revolutionaire kaarten
heb zelf tnt2 en vanaf overmorgen een Geforce2 MX
Zij zijn er groot mee geworden maar uiteindelijk uit geconcureerd.
Paradigm: Shift happens.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ik kan je namelijk verzekeren dat als bv. OpenGL (lees CAD, Realtime 3D) de criterium is dat de huidige huis tuin keuken kaarten (G400, TNT2, GF, GFII etc) absoluut lachertjes zijn en waardeloos presteren !
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Tuurlijk is de G400max een superkaart, maar deze heeft nooit kwa gaming(performance) goed los van de TNT2 Ultra kunnen komen.
Nu zit alles weer dicht bij elkaar GTS, V5 5500 en nu ook ATI( deze heeft weer wel veel features, prachtkaart, maar of het een GTS killer wordt?)
Ik kies voor de V1 voor zijn tijd en voor de games vandaag de dag vind ik m'n eigen Prophet2 64 mb de beste tot nu toe, maar ik zou em graag willen omruilen voor de ATI Radeon 64 mb
Niet op voorraad.
die kaart was werkelijk jaren voor op de competitie.... kijk maar eens in oude bladen hoe lang deze kaart de absolute top was qua videokaarten.. echt ongelooflijk
Stop de genocide! Dood aan de MierenEters!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb toendertijd met pijn afscheid genomen van deze top-kaart. Zefls de beeld-kwaliteit was nog beter dan zijn opvolger (niet de II) maar de "echte" opvolger, de G200.
Kwam vooral dankzei WRAM heb ik me laten vertellen. Jammer dat ze daar vanaf gestapt zijn....
TNT? snel, jazeker. Maar na twee maanden was ik ehm zat. Veroorzaakte fouten met sommige spellen, vreemd genoeg minder op de K6/2 bak dan de PII300 bak maar toch. Ook de letters waren ietsie blokkerig op mijn 17inch bak, iets wat ik niet gewend was.
toch maar weer gauw een G200 gehaalt, ook al was de open-GL support bagger op dat moment. Daar ik toch al niet van Quaak hou (vanaf versie 1) was dat geen zwaar verlies. De perfecte DirectX support maakte dat meer dan goed
Verwijderd
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Maar let's not forget the one and only Voodoo2!!!!
OMG DIE RULT FUCKING BIGTIME!! jezus dat ding gaf mooi EN snel beeld!! Hoereeeeeeeeeeee for 3dfx
Verwijderd
De Hercules Prophet II GTS 64 MB
Sneller heb ik nog niet gezien...
maar die stelde alleen niet veel voor
Verwijderd
en de milenuim van matrox mijn broer heeft die nog helen goede kaarten