Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop advies, €1100,- max

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• KoningKay
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-09-2019
Na 6 jaar een desktop gebruikt te hebben en een eigen woning heb/getrouwd ben. Wil ik overstappen van een desktop naar een laptop. Dit komt omdat ik een internet kabel moet gaan aansluiten en dat gaat er lelijk uit zien in de woonkamer en ik wil geen grote bureau meer hebben in een kamer. Wil toch liever met me laptop in de woonkamer zitten die toch zo groot is.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga ermee gamen zoals PUBG Mobile, OldschoolRS/Runescape 3, Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator, Counter Strike Global Offensive, Cities Skylines en derest zijn kleine games. Ik ga er echt puur mee gamen en af en toe film kijken op Netflix/Twitch/Youtube.

Wat is je budget?
tussen de €500,- en €1,100,-.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop gaat meestal op een tafel in mijn woonkamer staan. Tenzij ik op vakantie ga en/pf ga logeren bij me schoon en eigen ouders. Gewicht maakt mij echt niet uit en het accu mag langdurig zijn maar dat maakt ook niet echt uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb echt geen idee maar ik had van een vriend gehoord dat er een MSI laptop was voor €999,- genaamd ‘MSI GF63 8RC-057NL’ en 1 van €899,- genaamd ‘MSI GF63 8RC-418NL’. Voor derest heb ik helemaal geen verstand van laptops. Als er een ander merk is die beter zal zijn dan die ik heb opgenoemd van MSI hoor ik het graag!

Alle reacties

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-11 22:46
Laptops zijn niet fijn om op te gamen. Ze zijn duur, je kan ze bijna niet upgraden, ze maken herrie als de fan aangaat bij het gamen (vooral irritant in de woonkamer), ze hebben doorgaans lagere kwaliteit toetsenborden, klein scherm, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Voor gamen zou ik het niet aanraden, maargoed, ieder z'n ding.

Dat gezegd hebbende, misschien heb je hier wat aan:
reviews: Laptop Best Buy Guide - Februari 2019

Bekijk ook zeker de alternatieven, onderaan. Ik zeg niet dat je die HP moet kopen, maar het is een goede plek om je eens te orienteren.

• dylandejonge
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-11-2024

dylandejonge

Online Marketing Stratego

Hey KoningKay,

Ik heb hier een artikel over geschreven, daar licht ik 5 budget laptops uit onder de 1000 met de beweegredenen.

Misschien heb je er wat aan :)

Bekijk vooral ook eerst deze video waarin ik de 5 nadelen van een game laptop uitleg..

Kort samengevat zijn dat:
1. De prijs van een gaming laptop
2. De warmte die uit de gaming laptop komt
3. De geluidsproductie van de ventilatoren om te koelen
4. Gewicht die enorm oploopt!
5. Het niet tot moeilijk kunnen wisselen van onderdelen.

Als je er na deze twee informatiestukken niet uitkomt laat het me gerust weten dan zoek ik op coolblue even mee :)

Whatever the problem - Be part of the solution

Verwijderd

Hallo KoningKay,

Ik heb gelezen dat je op zoek bent naar goede laptop waar je op kunt gamen en eventueel een serie wilt kijken op Netflix of wat dergelijks. Ik heb hier drie laptops die onder je budget vallen een die goed genoeg zijn om mee te kunnen gamen.

1: https://www.alternate.nl/...l/product/1465289?lk=6994
2: https://www.coolblue.nl/p...530-15ich-81fv00gfmh.html
3: https://www.bol.com/nl/p/...a=#product_specifications

(De laatste laptop is nu in aanbieding van €1400,- naar €1099,- )
Ik hoop dat ik je met deze selectie wat verder heb kunnen helpen. Als je nog vragen kun je op dit bericht reageren.