Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

RAM kaart verplaatsen van oude laptop naar nieuwe.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik een nieuwe laptop besteld en er zit 8GB RAM in. Maar mijn vraag was dus of ik de oude RAM kaart van m'n oude laptop in de 2e slot kon installeren van de nieuwe, zodat ik 12GB RAM heb. Allebij zijn het DDR4 kaarten.

Thanks!

Alle reacties

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat kan waarschijnlijk wel, maar misschien ook niet

Verwijderd

Topicstarter
tinzarian schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 00:12:
Dat kan waarschijnlijk wel, maar misschien ook niet
Hmmmmm :?

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-11 13:04
Dat is echt onmogelijk te zeggen zonder meer info over model en uitvoering enz enz. Van het zelfde geld heeft je nieuwe laptop maar 2 geheugen sloten, en zit en 2x4 GB in, dan zit je al vol ;)

Het kan ook zijn dat het geheugen wat je al hebt niet lekker werkt in je nieuwe laptop, maar goed, zijn allemaal aannames, als er plek is zou het moeten kunnen, maar je weet maar nooit

Houd er tevens ook rekening mee dat als je 2 verschillende geheugen strips draait het systeem de snelheid pakt van de langzaamste van de 2 ;)

[ Voor 16% gewijzigd door GoldenBatt op 22-05-2019 00:24 ]

Specs!

Verwijderd

Dergelijke antwoorden krijg je als je niet aangeeft om welke laptop en welk geheugen het hier gaat.
Mogelijk zit geheugen gesoldeerd of is 8GB het maximum, is het geheugen niet compatible ook al is het DDR4.
Kortom, je geeft niet genoeg informatie om ook maar iets zinnigs te kunnen zeggen.