laagste prijs boven notificatieprijs in mailer

Pagina: 1
Acties:

• ngaro
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-06-2020
Op 20 mei heb ik een mail ontvangen van jullie notificatiemailer i.v.m. een harde schijf die ik tegen een lagere prijs wou kopen.

Uit de tekst:
"De laagste prijs van de WD Elements 8TB Zwart is gedaald naar € 175,05 en daarmee onder de door jou ingestelde prijs van € 160,- gekomen"

Dit is natuurlijk incorrect.

De oorzaak hiervan kan vanalles zijn.
Het eerste waar ik aan kan denken is een race condition (al is dit maar een van de vele mogelijkheden):
1) jullie code ziet de laagste prijs onder de 160 dalen
2) jullie code besluit te mailen
3) de winkel in kwestie verhoogt de prijs (die verlaagd was) naar 175.05
4) jullie code vraagt de laagste prijs opnieuw op om in de mail te zetten zonder te controleren of deze nog steeds onder de 160 staat
5) de mail wordt met deze informatie aangemaakt en verstuurd

Ik heb dit dezelfde dag gemeld via jullie info@-adres. Daar kan u de source van de mail zoals ik hem heb ontvangen vinden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Kan je mij die mail forwarden? crisp [at[ tweakers.net (ik heb geen directe toegang tot ons info-adres)

Op dit moment staat de laagste prijs wel degelijk onder de 160 euro: pricewatch: WD Elements 8TB Zwart

Edit: ik zie nu dat je een Belgische bezoeker bent. Waarschijnlijk gaat er daar nog iets mis... Maar ik ben sowieso geinteresseerd in de inhoud van de mail :)

[ Voor 93% gewijzigd door crisp op 21-05-2019 22:36 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

@ngaro het probleem is zo te zien dat de mail altijd NL-prijzen toont. Waarschijnlijk is hier de prijs voor BE eerder onder de 160 euro gezakt, maar was de laagste NL-prijs op dat moment nog 175 euro.

Ik heb een ticket gemaakt om in de mail voortaan de correcte prijzen te tonen voor Belgische bezoekers :)

Intentionally left blank