Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xearox
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-07-2021
Hallo allen,

Een kort dilemma waar ik nu mee opgescheept zit:

Ik heb van mijn provider de volgende aanbieding gehad:

- S10+ (8GB intern)
- 20 GB Internet
- Onbeperkt bellen & SMS
- Verzekering met schade, diefstal & verlies
- 34,50 per maand.
- Eenmalige betaling van 750 euro.
- 1-jarig contract.

Is mogelijk ook omzetbaar naar een S10, eenmalig bedrag gaat dan naar om en nabij de 650.

Op dit moment betaal ik ongeveer 31 euro per maand voor een S7 Edge inc. verzekering etc. Scherm is gebarsten, meerdere krassen op de voor- en achterkant. Toestel zelf functioneert nog prima m.i. Batterij gaat ook niet extreem snel leeg, wel sneller dan voorheen. Toestel lijkt wel steeds langzamer op te laden.

Dilemma:
De aanbieding pakken en met de S10(+) de komende jaren vooruitgaan. Maandelijks scheelt het niet heel veel, maar het is toch eenmalig 'even' 750,- aftikken. (is opzich te doen). S7 als backup toestel gebruiken.

of

Mijn huidige S7 Edge verslijten tot deze van ellende uit elkaar valt, maar het bedrag wel in m'n zak houden. Nu eventueel nog opsturen naar de verzekering en een gerepareerd/refurbished toestel terug krijgen. Ik weet alleen niet hoe lang dit toestel nog ondersteunt wordt door Samsung.

Ik ben benieuwd naar jullie kijk op mijn dilemma en welke keuze dat jullie zouden maken! (En vooral waarom). Tevens ook benieuwd of dat jullie voor de 10+ zouden gaan of de reguliere 10.

Alvast erg bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:22
Tsja het is een persoonlijke keuze. Ik persoonlijk hoeft niet het nieuwste van het nieuwste dus ik loop nog met een S7, die doet het prima. Zoveel geld heb ik niet voor een telefoon over dus hierna zal het een S8 of S9 worden denk ik. Of jij het die 750 euro waard vindt kan alleen jij bepalen.

[ Voor 11% gewijzigd door sig69 op 21-05-2019 18:19 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Wat kost hetzelfde abonnement Sim only?
Wat voor inboedelverzekering heb je en dekt die ook je telefoon?
Wat kost een S10+ als je die over een maandje oppikt? Samsung doet regelmatig 100 Euro cash back acties.
Dat zijn denk ik vragen die je voor jezelf moet beantwoorden wil je een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xearox
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-07-2021
swhnld schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:41:
Wat kost hetzelfde abonnement Sim only?
Wat voor inboedelverzekering heb je en dekt die ook je telefoon?
Wat kost een S10+ als je die over een maandje oppikt? Samsung doet regelmatig 100 Euro cash back acties.
Dat zijn denk ik vragen die je voor jezelf moet beantwoorden wil je een keuze maken.
Goede vragen! Sim Only ben ik veel duurder uit. Dit is een abonnement dat ze voor mij 'samengesteld' hebben omdat ik wilde overstappen naar een andere provider. Normaal gesproken zou 10GB, met verzekering etc. 38,50 per maand kosten. Nu heb ik dus een stuk meer voor minder geld.

De telefoon valt niet onder de inboedelverzekering!

Dat maandje valt wat van te zeggen inderdaad, maar dat is een risico dat ik denk ik altijd loop. Ik kan daar inderdaad op wachten, maar ik weet niet of dat het aanbod vanuit de provider dan nog geldt. Aan de andere kant.. voor hetzelfde geld dat dit nog maanden weg is.. dus dat blijft een risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:21
Waarom niet de Pixel 3a. Degelijk toestel voor een redelijke prijs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Cheezus

Luiaard

Xearox schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:04:
[...]

Goede vragen! Sim Only ben ik veel duurder uit. Dit is een abonnement dat ze voor mij 'samengesteld' hebben omdat ik wilde overstappen naar een andere provider. Normaal gesproken zou 10GB, met verzekering etc. 38,50 per maand kosten. Nu heb ik dus een stuk meer voor minder geld.

De telefoon valt niet onder de inboedelverzekering!

Dat maandje valt wat van te zeggen inderdaad, maar dat is een risico dat ik denk ik altijd loop. Ik kan daar inderdaad op wachten, maar ik weet niet of dat het aanbod vanuit de provider dan nog geldt. Aan de andere kant.. voor hetzelfde geld dat dit nog maanden weg is.. dus dat blijft een risico!
Neem een SIM only abo van ~15 euro (10GB), een nieuwe S8 van 400 euro, hou de helft van de ruim €600 euro die je dan goedkoper uitbent achter de hand als verzekering mocht er iets met je telefoon gebeuren (gewoon zelf vervangen) en gebruik de andere helft voor een leuke vakantie ofzo..
Pagina: 1