Televisie aansluiten via DP naar hdmi problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvh
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2020
Vandaag heb ik een Displayport naar hdmi kabel gekocht, de bedoeling was om doormiddel van deze kabel mijn tv als derde monitor te gebruiken voor dingen zoals netflix of gamen vanaf de bank. De eerste 5 seconde nadat ik het aangesloten heb gaat het allemaal prima. Maar op het moment dat ik er iets op ''sleep'' of het langer aan laat staan beginnen mijn schermen te knipperen van zwart naar hoe het normaal is en begint de hele pc de laggen.Op het moment dat ik de Dp naar hdmi kabel eruit trek is er geen enkel probleem meer

Mijn primare beeldscherm is een AOC g2460V die door middel van een dp kabel is aangesloten op mijn gpu.
Mijn 2e beeldscherm is een benq g2320HDB die is aangesloten door middel van een HDMI naar DVI kabel.
De televisie is een Toshiba 40S3633DG
De gpu is een AMD readon 480 8gb
De cpu is een i5 6400 2.7ghz

Op het moment dat ik de televisie aansluit op via een hdmi kabel is er geen enkel probleem. hierbij gebruik ik mijn 2e monitor niet ivm met de uitgangen van de gpu.
Heeft iemand enig idee waardoor die kan komen? Kan het bijvoorbeeld zijn dat de televisie en die kabel mekaar gewoon niet mogen ofzo iets?

*Het spijt me als het iets wat onduidelijk is, ik wist niet goed hoe ik sommige dingen moest verwoorden :)