Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:18
Mooie ontwikkelingen:
Volgens Toengel, altijd goed geinformeerd komt Philips weer met een 4 zijdig ambilight:
Wilkens 65OLED984/12

https://toengel.net/phili...mbilight-4-kommt-zurueck/

Hoop uiteindelijk dat zij ook met een 75/77 inch gaan komen, mag wat mij betreft dan wel gelijk een 8K OLED gaan worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb OLED984 toestel gekocht. Super mooi beeld.
Zwaar toestel. Wordt geleverd met voet en met systeem om op te hangen aan de muur.
Ambilight onder komt niet ten volle tot zijn recht door de er onder hangende geluidinstallatie.
Mooi geluid.
Duur toestel 4.999 € en komt nog eens meer dan 400 € bij voor de bass.

En hou er rekening mee....
Kreeg recent van Philips te horen dat de toestellen nog worden gemaakt voor 6 jaar levensduur.
Mijn vorige Philips 24/9 Home Cinema die 3.999 euro koste gaf de geest en was niet te herstellen na 2 jaar.
Daarna 3 jaar geleden kocht ik dan twee 65PUS8601/12 toestellen met 4 zijdige ambilight.
Beide hebben na minder dan 3 jaar beide de geest geven.
Kunnen niet worden hersteld en je krijgt er van Phillips, die dan toch beweert dat de toestellen 6 jaar moeten meegaan, nog geen 1/3de van de aankoop prijs terug van de toestellen, omdat ze netjes kapot gaan na de 2 jaar garantie periode, en dan nog na een half jaar discussie...
Dus zeer slechte service bij Philips en beperkte kwaliteit van de toestellen gezien mijn laatste 3 top end toestellen allemaal kapot waren en onherstelbaar binnen de 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:15

FeaR

In GoT we trust

Een topic kicken voor dit doel is niet de bedoeling. Voor garantie en klachten over garantie kan je terecht in Shopping Forum. Als je alleen even wilt aangeven dat het geen goed product is zou een Product Review beter op zijn plek zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.