Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Vraag
Beste antwoord (via Juup op 21-05-2019 14:23)
Alle reacties
Google is je beste vriend zou ik zeggen.Wat heb je zelf al gevonden?
Nog helemaal niets
Hoe zoek je hier op?
Wekkers met verschillende week-weekend alarmtijden zijn er genoeg maar ik denk dat de gebruikswijze zoals jij zoekt wel heel specifiek is. De kans lijkt me niet erg groot dat dit bestaat.
Misschien kun je dit makkelijker realiseren met een app op de telefoon. Is dat een optie?
Verwijderd
Dit kan toch met de 'clock' app van je telefoon ook? Of wil je echt specifiek een wekker hebben?
Ja ik zou het het liefste zonder telefoon doen, gewoon als los apparaat.
Er moeten toch wel wekkers zijn waar je afzonderlijke dagen in kan stellen?
Er moeten toch wel wekkers zijn waar je afzonderlijke dagen in kan stellen?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Kan je niet gewoon op zondag-, dinsdag- en donderdagavond je wekker voor de volgende ochtend aanzetten en de andere dagen niet? Dan vervalt die eis en ga je veel meer keuze hebben...
Ik gebruik zelf een google home. Je kan alarmen voor iedere dag instellen. Ik heb zelf ma/di/woe/don staan. Werkt perfect - kon geen klokradio vinden die dat zo kan. Geeft ook geen / nauwlijks licht en je kan er ook prima radio mee luisteren en meer. Is ook binnen je budget (59 euro voor de mini geloof ik - had hem zelf voor 35 bij FNAC gekocht). Geluid is best ok voor de mini in een slaapkamer.
Nadeel wat ik zo heb kunnen vinden is dat je wel wifi nodig hebt - zonder wifi geen alarm... en je moet het niet creepy vinden - een klokradio luistert niet en praat niet terug. En je moet vragen hoe laat het want geen display.
Nadeel wat ik zo heb kunnen vinden is dat je wel wifi nodig hebt - zonder wifi geen alarm... en je moet het niet creepy vinden - een klokradio luistert niet en praat niet terug. En je moet vragen hoe laat het want geen display.
Misschien een beetje out of the box: een smart plug aanschaffen en deze aansluiten op (bijvoorbeeld) lamp en stereo
Pagina: 1