Kan geen beoordeling plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36
Hallo,

Ik heb een goede deal gehad en wil daar een review voor achterlaten, alleen lijkt het niet te kunnen bij deze gebruiker : gallery: Helgie

Mis ik iets? Of kun je dat tegenwoordig uitschakelen dat je geen reviews kunt krijgen?

De advertentie is intussen wel een 404 pagina, dus mogelijk heeft die geen geschiedenis kwa producten, maar het kan natuurlijk ook zijn dat die gebruiker wat van mij heeft gekocht, dus dat de button ontbreekt vind ik raar :P.

[ Voor 35% gewijzigd door BLACKfm op 21-05-2019 11:11 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:33
ik zie de beruchte knop gewoon staan

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Vreemd, bij een willekeurige gebruiker zonder reviews zie ik deze ook gewoon staan, maar bij deze user niet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RBQVvTX20IraZAtQNYyzY2uA/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@BLACKfm toevallig een adblocker o.i.d. draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
rens-br schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:26:
@BLACKfm toevallig een adblocker o.i.d. draaien?
Niet actief of tweakers, maar gebruik chrome en heb adblock plus (uit dus).

@Hieronder Die bij @mauricebaan zie ik ook gewoon staan wat dat betreft.

[ Voor 14% gewijzigd door BLACKfm op 21-05-2019 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BLACKfm schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:26:
[...]

Niet actief of tweakers, maar gebruik chrome en heb adblock plus (uit dus).
Idem hier:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/JrghZys/2019-05-21-11-24-19-Helgie-Profiel-Vraag-Aanbod-Tweakers.png

De avatar werkt -soms- ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Cheesy op 21-05-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
kan zijn dat hij je geblokkeerd heeft?

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
mauricebaan schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:28:
Ik zou niet weten waarom, de deal was de zelfde dag rond en positief verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
wees voorbereid op alles, wat had je gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

mauricebaan schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:28:
We hebben zo'n functie niet, dus dat lijkt mij erg sterk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
mauricebaan schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:30:
wees voorbereid op alles, wat had je gekocht?
Weet niet of het wat uitmaakt, maar het waren wat consoles (Xbox 360 S, ps2 slim, Wii) en een zooi spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@rens-br Wat ook vreemd is dat de advertentie daadwerkelijk is verwijderd en je kan dus geen beoordeling schrijven, anders dan op je eigen advertenties bij deze gebruiker.

Jij (althans je medeadmins) zouden het wel moeten kunnen inzien in de logboeken :) een gebruiker kan een advertentie niet verwijderen, alleen inactief zetten / vervallen

[ Voor 4% gewijzigd door Vorkie op 21-05-2019 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Vorkie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:31:
@rens-br Wat ook vreemd is dat de advertentie daadwerkelijk is verwijderd en je kan dus geen beoordeling schrijven, anders dan op je eigen advertenties bij deze gebruiker.

Jij (althans je medeadmins) zouden het wel moeten kunnen inzien in de logboeken :) een gebruiker kan een advertentie niet verwijderen, alleen inactief zetten / vervallen
Die link is overigens 'goed', ik heb in de advertentie met een DM gereageerd en die link komt dan automatisch in het specifieke DM topic naar boven.

[ Voor 5% gewijzigd door BLACKfm op 21-05-2019 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
BLACKfm schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Weet niet of het wat uitmaakt, maar het waren wat consoles (Xbox 360 S, ps2 slim, Wii) en een zooi spellen.
Dit is echt gewoon speculatie hoor ik weet er niks van, maar het zou mogelijk zijn dat hij de spullen niet op een legitieme manier verkregen heeft? was de prijs wel on point, hoe was de overdracht, zaten er papieren bij?

Je kan altijd de serie nummers checken bij de politie check de volgende link wat je het beste kan doen.
https://www.politie.nl/themas/thema/diefstal.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Vorkie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:31:
Dat verklaard het overigens wel. @BLACKfm heeft volgens mij zelf geen advertenties en @Helgie ook niet, voordat je een beoordeling kan achterlaten moet een van de partijen een advertentie hebben.
Ik ben maar een simpele moderator :+ , heb helaas geen knopjes / rechten als het gaat om advertenties. :|
mauricebaan schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:34:
Dit is echt gewoon speculatie hoor ik weet er niks van, maar het zou mogelijk zijn dat hij de spullen niet op een legitieme manier verkregen heeft? was de prijs wel on point, hoe was de overdracht, zaten er papieren bij?
Laat het speculeren / beschuldigen a.u.b. nog even voor wat het is. Er komt straks vanzelf een mod langs met rechten in de V&A en die kan het wel even bekijken.

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 21-05-2019 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
mauricebaan schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:34:
[...]

Je kan altijd de serie nummers checken bij de politie check de volgende link wat je het beste kan doen.
https://www.politie.nl/themas/thema/diefstal.html
Ik ga uit van de goedheid van de mens, maar in dit specifieke geval verwacht ik voor deze oude hardware geen heling. Achteraf was de prijs wat laag, maar vooraf was het een goede prijs 8) (zaten leuke titels tussen de spellen, maar het is maar wat de gek er voor geeft).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@BLACKfm

De betreffende advertentie is door een collega verwijderd gezien deze tegen onze voorwaarden was. Dat is gelijk de reden waarom het achterlaten van een review niet mogelijk is. De adverteerder heeft een e-mail ontvangen bij het verwijderen van de advertentie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Bor schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:43:
@BLACKfm

De betreffende advertentie is door een collega verwijderd gezien deze tegen onze voorwaarden was. Dat is gelijk de reden waarom het achterlaten van een review niet mogelijk is. De adverteerder heeft een e-mail ontvangen bij het verwijderen van de advertentie.
Ah, waarschijnlijk door het melden van de softmod voor de PS2. Begrijpelijk.

Alleen nu kan ik geen review schrijven. Kan ik een fictieve advertentie maken (en direct weer afsluiten) zodat het daarmee wel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

BLACKfm schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:52:
[...]

Ah, waarschijnlijk door het melden van de softmod voor de PS2. Begrijpelijk.

Alleen nu kan ik geen review schrijven. Kan ik een fictieve advertentie maken (en direct weer afsluiten) zodat het daarmee wel gaat?
Dat heeft er inderdaad mee te maken. Wij staan het handelen in omgebouwde consoles niet toe.
In dit geval kan er geen review worden achtergelaten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

Ook goedemorgen :+ Hele topic pas net gezien. Nope, ze waren niet gestolen, maar blijkbaar mag er geen softmod bij zitten. Ik vond het al vreemd dat de advertentie weg was.

Deal verliep prima, niets aan te merken op @BLACKfm :)

Edit: klein technisch puntje, @Bor , de console zelf is nooit omgebouwd geweest :) Zodra de memory card eruit is is het gewoon een normale PS2. Er worden geen permanente aanpassingen gedaan aan de PS2, softwarematig of hardwarematig. Klein ding, maar toch :)

[ Voor 36% gewijzigd door Helgie op 21-05-2019 19:03 ]

Hypocrites must die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Helgie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:26:
Ook goedemorgen :+ Hele topic pas net gezien. Nope, ze waren niet gestolen, maar blijkbaar mag er geen softmod bij zitten. Ik vond het al vreemd dat de advertentie weg was.

Deal verliep prima, niets aan te merken op @BLACKfm :)

Edit: klein technisch puntje, @Bor , de console zelf is nooit omgebouwd geweest :) Zodra de memory card eruit is is het gewoon een normale PS2. Er worden geen permanente aanpassingen gedaan aan de PS2, softwarematig of hardwarematig. Klein ding, maar toch :)
We zijn zoals je vast begrijpt vrij streng wanneer het gaat om zaken als modchips of een softmod. Je hebt bij het verwijderen van de advertentie een e-mail van mijn collega ontvangen met meer uitleg.

Pagina: 1