Ik heb sinds 2 dagen een nvr recorder. Nu heb ik het volgende probleem 1 van mijn camera's geeft geen beeld op de recorder. In de app op me telefoon werken ze beide goed en ook op me laptop maar op de recorder geen beeld. Met zoeken pakt hij netjes de camera maar geeft gewoon geen beeld. Camera al gereset help ook niks. Wat kan het zijn?
Vraag
Alle reacties
het heeft uberhaupt nog nooit gewerkt op de recorder?
@Verwijderd Welkom op Tweakers.
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Daarnaast is het de bedoeling om zoveel informatie te geven. Zou je dus het volgnede willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welke NVR?
- Welke Camera's?
- Andere relevantie informatie.
Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Daarnaast is het de bedoeling om zoveel informatie te geven. Zou je dus het volgnede willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welke NVR?
- Welke Camera's?
- Andere relevantie informatie.
Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.
Welk protocol gebruik je, onvif? De meeste ip camera's hebben een hoofdstream en meerdere substreams in verschillende (lagere) kwaliteiten, welke vaak voor live view gebruikt worden, denk dat je daar eens naar moet kijken.
Bij beide camera's zijn de instellingen precies het zelfde dus die wel werkt op de nvr daar van heb ik de instellingen geïmporteerd in die niet werkt. Protocol is onvif.
Camera zijn van aliexpress (camsee)
Camera zijn van aliexpress (camsee)