Sinds een tijdje heb ik een probleem bij het opstarten van mijn zelf samengestelde pc. Vermoedelijk ligt het aan mijn voeding maar daar twijfel ik over. Als ik mijn pc afsluit en vervolgens weer opnieuw wil opstarten dan gaat hij niet meer aan. Dit is het zelfde probleem bij slaapstand of opnieuw opstarten. Wat ik doe om hem weer aan te krijgen en wat tot nu toe als enige heeft gewerkt is de voeding ook uit te zetten voor een paar uur en hem dan vervolgens weer aan te doen. Daarna druk ik op de power button van mijn pc en dat start hij gewoon op.
Zelf heb ik al alle kabels er een paar keer in en uit gedaan, nieuwe batterij in het moederbord gedaan en mijn BIOS gereset. Maar ik loop nu vast en weet niet zeker of het wel mijn voeding is.
Ik heb mij pc rond kerst gemaakt en het probleem is er nu sinds een paar weken last van.
graag jullie hulp
Ryzen 5 2600
Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular
Corsair DDR4 Vengeance LPX 1x8GB 2666 C16
Crucial SSD MX500 500GB
Gigabyte AB350-Gaming 3
Gigabyte GeForce GTX 1060 6GB Windforce OC
Zelf heb ik al alle kabels er een paar keer in en uit gedaan, nieuwe batterij in het moederbord gedaan en mijn BIOS gereset. Maar ik loop nu vast en weet niet zeker of het wel mijn voeding is.
Ik heb mij pc rond kerst gemaakt en het probleem is er nu sinds een paar weken last van.
graag jullie hulp
Ryzen 5 2600
Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular
Corsair DDR4 Vengeance LPX 1x8GB 2666 C16
Crucial SSD MX500 500GB
Gigabyte AB350-Gaming 3
Gigabyte GeForce GTX 1060 6GB Windforce OC