Je hebt geen info gegeven, dus dat is lastig en dat is ook direct waar mijn opmerking over ging.
Maar om je verder te helpen, het refunden van items en je Purchase History zitten in hetzelfde menu.
Niet alle aankopen zullen daar tussenkomen omdat ze alleen de aankopen laten zien die in aanmerking komen voor een refund.
https://www.ign.com/wikis/fortnite/How_to_Refund_SkinsYOU CANNOT GET YOUR MONEY BACK
You will only receive V-Bucks as your refund, which can only be used to purcahsed in-game items.
YOU ONLY GET 3 REFUNDS
It seems, based on the information we gleaned while the refund option was active, that each player's
account is only eligible to receive refunds on three items. Ever.
REFUNDED ITEM MUST HAVE BEEN PURCHASED WITHIN THE LAST 30 DAYS
Items purchased before the current 30-day period are non-refundable.
ONLY SELECT ITEMS ARE ELIGIBLE
The items that you can receive a refund for are listed below.
Refundable Items
There are a handful of cosmetic items that players can request refunds on:
Back Bling
Emotes
Gliders
Harvesting Tools
Outfits
The following items, while purchased with V-Bucks, can not be refunded:
Battle Pass
Battle Pass Tiers
Event / Weekly Items (Save the World)
Founder’s Packs
Founder’s Pack Upgrades
Loot Llamas (Save the World)
Starter Packs
toon volledige bericht
Misschien dat je history dus leeg is omdat er al 3 refunds gedaan zijn, dat durf ik niet te zeggen.
Anders zou je nog de optie van @
ppeterr kunnen proberen.
En als je daar ook geen overzicht kan vinden zou ik even contact opnemen met de helpdesk van Epic\Fortnite.
https://www.epicgames.com/site/en-US/customer-service
Wat betreft het gepushed worden om te giften; Hij hoeft niet direct vanuit het spel iets gekocht te hebben voor een ander, voor hetzelfde geld heeft hij een V-bucks Gift card gehaald en de code doorgegeven? Als dat het geval is krijg je ook geen aankopen te zien.
[
Voor 7% gewijzigd door
Axewi op 20-05-2019 16:34
]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.