iPad 2 van onder het stof

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26
Lang geleden heb ik een iPad 2 gewonnen. Een paar jaar erna kocht ik een iPad Air 2 en ging de eerste iPad naar mijn vrouw.
Ondertussen ligt die al een tweetal jaar stof te slikken en de kinderen zagen me de oren van mijn hoofd om die oude tablet te mogen gebruiken.

Geen probleem voor mij, maar we weten de code niet meer...
De inhoud interesseert ons niet, dus een volledige reset mag. Ik heb de doos nog, maar wegens gewonnen, geen factuur.

Ik zou dit ding terug aan de praat willen krijgen en vond deze handleiding:
https://support.apple.com/nl-be/HT204306

Zie ik dat juist? Eigenlijk kan je dus zowat elke (gestolen) iPad of iPhone gewoon resetten en lustig verder gebruiken? :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:48
Dat werkt ja maar als zoek mijn iPad aan staat moet je het Apple ID waar hij aan is gekoppeld invoeren nadat je hem hebt gereset voordat je hem kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:24
Als je na het resetten je oude iCloud account/wachtwoord niet meer weet dan is de iPad/iPhone onbruikbaar (iCloud lock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Aha, dat zou misschien wel nog te doen zijn aangezien mijn vrouw nu een iPhone heeft.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 13:42
Let wel op dat als ze hetzelfde Apple ID nog gebruikt en twee factor auyhenticatie actief is dat ze op haar iphone een verificatiecode aan moet maken die je achter het wachtwoord plaatst (Instellingen>Apple ID>Wachtwoord en beveiliging en is het de blauwe onderste optie.)

Dit zou niet nkdig zijn als de ipad iOS 9 of later draait, maar weet even niet hoe hoog de iPad 2 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:21

nelizmastr

Goed wies kapot

SacredRose schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:25:

Dit zou niet nkdig zijn als de ipad iOS 9 of later draait, maar weet even niet hoe hoog de iPad 2 kan.
iPad 2 kan iOS9, maar de vraag is wel of-ie dat al draait of niet :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
Ik denk wel dat ik dat nog gedaan heb, maar weet het niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 13:42
In dat geval is het niet erg. Als je hem hersteld via iTunes zou hij meteen geupdate moeten worden.
Pagina: 1