CD-Rom doet raar bij bepaalde cd's

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hallo, ik heb een probleem met mijn CD-ROM-drive, als ik bepaalde cd's wil draaien, dan blijft de cd-rom loeien en loopt de computer naar verloop van tijd vast... Ik heb echt geen idee waar dit door komt. Een vriend van mij zei dat deze om DMA moest staan, dit heb ik gedaan, en een deel van de cd's doet het nu wel, maar veel ook niet.... Kan iemand mij helpen? |:(

PS: Dit was meestal bij twilight cd's ... >:)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
ik heb het ook bij 1 cd. constant op spinnen maar niks doen.

en ja het is ook een twilight....

terwijl de cd het wel altijd heeft gedaan...

vaag probleem....

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:52
Vaak ligt het toch aan je cdrom speler..
Als hij het allen maar bij 1 cd doet is het wat anders maar bij meerdere ligt het aan je cdrom..

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09

Ray

Yepz als zulke dingen te vaak gebeuren is het meestal weer tijd voor een verse rom. schoonmaken ook al wel is gedaan maar toen wou ie helemaal nix meer. Vervelende is wel dat nieuwe - snellere - roms eerder een probleem hebben met slechtere - beschadigde cd's. heb zelf bij comp toko een 8 speed uit doos uit magazijn gerukt en die pakt alle oude shit perfect, de rest draait vrolijk in mijn 40 speed

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Tss die twilights zijn gewoon crap.

Wat stuiter zegt kan ik beamen vanuit ervaring.
Je kan eens proberen om je snelheid wat omlaag te zetten. Als je een plex hebt dan heb je daar een proggie voor. Wie weet helpt het (een beetje).

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik weet niet eens wat et merk is van dat k-tding, staat er ook niet op... maar het is alleen bij twilight cd's en heel soms bij spellen, maar met muziek en programma's heeft hij helemaal geen problemen. :?
Pagina: 1