Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
PC Speaker-set 2.0 of 2.1.
Wat is je budget?
Tot 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek/Youtube,Skype for Business
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de edifier S350DB, Logitech Z323, Edifier 1700bt.
Zoals aangegeven twijfel ik tussen bovenstaande 3 sets.
Feiten welke er zijn :
1) Beide Edifier sets hebben bluetooth ondersteuning en zijn dus meer toekomst-bestendig
2) De logitech Z323 is aanzienlijk goedkoper, en helemaal wanneer deze 2e hands wordt opgehaald.
Belangrijkste hierin is de vraag hoe goed de logitech Z323 is t.o.v. beide edifier-sets.
De Z323 kan erg hard, en de kwaliteit is niet slecht als naar de reviews wordt gekeken.
Is het prijsverschil van vooral de S350DB het waard en is dit echte een top-set voor deze prijs?
Wat kan de extra optical-ingang op S350DB toevoegen om de kwaliteit nog een stapje omhoog te krijgen t.o.v. RCA (jack-plug).
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen en het advies hierin.
De beslissing is nog niet gemaakt.
Misschien dat er nog een veel beter advies is? Online wijzen verschillende reviews verschillende naar verschillende producten. Daarnaast is de markt voor PC-speakers niet de grootste markt van afgelopen jaren.
Een stap voorwaards zal het sowieso zijn. De huidige set welke in gebruik is : Logitech T20 Gigaworks --> voor de leeftijd+formaat van de set komt er nog behoorlijk geluid uit.
Wat is de beste stap voorwaarts?
Ik zoek een?
PC Speaker-set 2.0 of 2.1.
Wat is je budget?
Tot 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek/Youtube,Skype for Business
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de edifier S350DB, Logitech Z323, Edifier 1700bt.
Zoals aangegeven twijfel ik tussen bovenstaande 3 sets.
Feiten welke er zijn :
1) Beide Edifier sets hebben bluetooth ondersteuning en zijn dus meer toekomst-bestendig
2) De logitech Z323 is aanzienlijk goedkoper, en helemaal wanneer deze 2e hands wordt opgehaald.
Belangrijkste hierin is de vraag hoe goed de logitech Z323 is t.o.v. beide edifier-sets.
De Z323 kan erg hard, en de kwaliteit is niet slecht als naar de reviews wordt gekeken.
Is het prijsverschil van vooral de S350DB het waard en is dit echte een top-set voor deze prijs?
Wat kan de extra optical-ingang op S350DB toevoegen om de kwaliteit nog een stapje omhoog te krijgen t.o.v. RCA (jack-plug).
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen en het advies hierin.
De beslissing is nog niet gemaakt.
Misschien dat er nog een veel beter advies is? Online wijzen verschillende reviews verschillende naar verschillende producten. Daarnaast is de markt voor PC-speakers niet de grootste markt van afgelopen jaren.
Een stap voorwaards zal het sowieso zijn. De huidige set welke in gebruik is : Logitech T20 Gigaworks --> voor de leeftijd+formaat van de set komt er nog behoorlijk geluid uit.
Wat is de beste stap voorwaarts?