Kantoor inrichten met UltraWide Monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:40

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Waarvoor wil ik mijn scherm gebruiken?

Puur en alleen kantoor. Vooral productiviteit omhoog gooien.

Wat gebruik je veel qua programma's?

CRM systeem & mailclient & Qlikview zijn drie dingen die ik vrijwel altijd open staan heb. Verder zijn er nog wat andere dingen die in de browser geopend zijn. Verder werk ik veel met Word / Excel en PDF documenten. Ik ben dus echt op zoek naar meerdere schermen die naast elkaar open kunnen staan.

Wat ik belangrijk vind is dat het niet 1080p verticaal is, want dan mis ik gewoon wat ruimte dus moet ik scrollen bij bijvoorbeeld Qlikview. Nu wil ik dus minimaal 1440p zodat ik daar geen last meer van heb.

Op het werk gebruik ik twee 24 inch schermen (IPS Dell schermen) en dat werkt een stuk fijner dan telkens alleen op mijn laptop thuis werken. Nu was ik in de race voor alles wat los en vast zit, maar heb ik het nu wat meer kunnen specificieren: TN/VA/IPS paneel? TN sowieso niet. Waren vandaag in de MediaMarkt (waar wel geteld 1 ultrawide stond) om te kijken hoe een ultrawide in het echt er uit ziet en vooral de gele gloed op de TN panelen viel me op. Dat wil ik dus echt niet.

VA of IPS is me om het even. Denk niet dat ik daar veel verschil in ga merken. Right? Mijn keus voor 1 ultrawide ipv 2 24 inch schermen naast elkaar (welke meer ruimte opleveren dan 1 34inch) is puur omdat de 49 inch op het ogenblik veel te duur zijn en ik wil wel die bezel weg uit mijn zichtveld.

Ik zoek een?
UltraWide monitor 1440p verticale resolutie minimaal. Merk maakt niet uit, moet kunnen werken met een docking station waar ik dan mijn randapparatuur op aangesloten heb. Wanneer ik dan thuis kom connect ik mijn laptop met de usb C kabel en kan ik gaan computeren. Dit is hoe ik het nu namelijk op het werk heb.

Wat is je budget?
Geen specifiek budget, als het kan voor de prijs van twee losse monitoren dan zou dat top zijn. Rond de 500 euro denk ik dan

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Heb nu alles van Dell op het werk en ook mijn laptop is een Dell.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dell Latitude E5590 met een I5 7th gen processor en een Intel HD graphics 620 videokaart. Daarnaast een docking station van Dell bijv om dan mijn laptop met de usb c kabel mee te verbinden. Ik ga gewoon dezelfde docking station van Dell kopen als wat ik op het werk heb. Weet even niet welk type dit is.

Ik ben vrij zeker over dat ik geen twee monitoren naast elkaar wil, al hebben ze extra ruimte op het bureaublad. Het oog wilt ook wat en met 3 schermen naast elkaar open ben ik er ook al wel. 49 inch is leuk maar nog veel te duur, je hebt ze nu voor 1000 euro zag ik. Dat vind ik wel even te duur, want ik moet ook nog een docking station kopen, wat kabels, muis, bureau, bureau stoel etc etc. :+

Wel of niet curved was ook nog een grote vraag. Echter is het voor gamen denk ik wel top, maar dat doe ik niet. Daarnaast is curved echt duurder ten opzichte van gewoon plat. Dus daar kan ik dan ook weer geld op besparen als het aan mij ligt. Zit het er wel op zal het ook geen ramp zijn toch?

Wat ik zoal gevonden heb in de pricewatch zijn de volgende:

pricewatch: Samsung LS34J550WQU Grijs
Heel goedkoop en dat ligt denk ik vooral aan dat hij niet verstelbaar is in de hoogte. Dus denk dat deze voor mij afvalt.

pricewatch: LG 34UM88C Zwart

pricewatch: LG 34UB88-B Zwart

pricewatch: LG 34UM88-P Zwart

pricewatch: Samsung C34H890WJU Zwart

Er is best veel keuze, maar ik weet niet welke in mijn situatie het beste is. HELP _/-\o_

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou eens heeeel goed lezen welke GPU / CPU je hebt, welke maximale resolutie mogelijk is (en hoeveel RAM je daarvoor moet toewijzen) en over welke outputs dat kan worden weergegeven.

Gok: de hoogste resolutie kan waarschijnlijk over DP maar ik lees even nergens in je verhaal welke aansluiting je laptop heeft, welke je docking heeft en/of welke resoluties die dan weer kunnen uitspugen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:56:
Ik zou eens heeeel goed lezen welke GPU / CPU je hebt, welke maximale resolutie mogelijk is (en hoeveel RAM je daarvoor moet toewijzen) en over welke outputs dat kan worden weergegeven.

Gok: de hoogste resolutie kan waarschijnlijk over DP maar ik lees even nergens in je verhaal welke aansluiting je laptop heeft, welke je docking heeft en/of welke resoluties die dan weer kunnen uitspugen.
Zoals ik het op het werk doe, hoef ik alleen mijn laptop met de USB C connector te verbinden en dan heb ik beeld op mijn beeldschermen. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat dat dan gewoon kan?

Volgens deze website moet die Intel HD 620 het wel aankunnen?
https://www.intel.com/con...gy/graphics-overview.html

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g19eRhE.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kins05G.png

Of bedoel je iets anders?

Volgens dit plaatje op de dell website heb ik displayport over usb-c

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jEx9DxH.png

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 19-05-2019 19:30 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat die docks aan kunnen sturen is afhankelijk van de chipset in het dock zelf icm de drivers. Vziw wordt de interne grafische kaart daarbij niet gebruikt.
Heb zelf ook een e5590 icm een dell dock, hangt aan een LG 4K scherm. Werkt prima.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:40:
Wat die docks aan kunnen sturen is afhankelijk van de chipset in het dock zelf icm de drivers. Vziw wordt de interne grafische kaart daarbij niet gebruikt.
Heb zelf ook een e5590 icm een dell dock, hangt aan een LG 4K scherm. Werkt prima.
Heb ik uberhaupt een dock nodig? Wil dat m'n laptop oplaad en met 1 kabel hoef te verbinden. Kan ik de toetsenbord en muis in de monitor stoppen en dan ben ik er wellicht ook?

Deze is wat duurder dan budget maar kan tot 60W opladen volgens de website en op Amazon stond 't zelfde. Even oplader van m'n laptop gecheckt en daar staat 65W op. Close enough denk ik dan :+

"De LG 34UC99 is een prachtig scherm van 34 inch groot dat zowel kantelbaar als in hoogte verstelbaar is. Door de USB-C aansluitingen aan de achterkant kun je ook je apparaten, zoals je mobiel, tablet of zelfs je laptop eenvoudig opladen. Op deze manier heb je maar 1 stroomkabel nodig."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt een docking station nodig, anders kan je niet stroom en beeld tegelijkertijd krijgen. Die kan ook in een monitor ingebouwd zitten. Wellicht eens vragen op je werk of je er eentje van hen kan krijgen? En kijk even naar de specs, welke resolutie kunnen ze aan?

Zelf zou ik wel twee schermen nemen, makkelijker af te stellen zodat ze de juiste hoek hebben en veel meer screenestate. Liefst aan een arm zodat je ze ook snel naar portrait kan omzetten of even kan vervangen.

Maar een enkele monitor kan natuurlijk ook, zou hem dan ook zeker aan een monitor arm hangen. Ziet er strakker uit en werkt naar mijn idee ook fijner.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Tsurany schreef op zondag 19 mei 2019 @ 20:09:
Je hebt een docking station nodig, anders kan je niet stroom en beeld tegelijkertijd krijgen. Die kan ook in een monitor ingebouwd zitten. Wellicht eens vragen op je werk of je er eentje van hen kan krijgen? En kijk even naar de specs, welke resolutie kunnen ze aan?

Zelf zou ik wel twee schermen nemen, makkelijker af te stellen zodat ze de juiste hoek hebben en veel meer screenestate. Liefst aan een arm zodat je ze ook snel naar portrait kan omzetten of even kan vervangen.

Maar een enkele monitor kan natuurlijk ook, zou hem dan ook zeker aan een monitor arm hangen. Ziet er strakker uit en werkt naar mijn idee ook fijner.
Zal van de week als ik op kantoor ben eens even langslopen bij de IT en even mijn eigen docking bekijken. Heb 'm laatst wel opgezocht op internet. Kan helaas niet vinden in m'n geschiedenis.

Maar als ik een dockingstation nodig heb dan maakt 't niet meer uit of de monitor genoeg voeding bieden kan (ergo kan dan een goedkoper scherm nemen) want de laptop wordt via die USB C gevoed vanuit de dockingstation right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Voeding -> dock -> laptop (usb c)
Zelfde usb c -> videosignaal naar dock -> scherm

Scherm zijn eigen voeding, dock ook. Beiden worden meegeleverd. 1 usb c kabel naar je laptop en alles werkt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 19 mei 2019 @ 20:54:
Voeding -> dock -> laptop (usb c)
Zelfde usb c -> videosignaal naar dock -> scherm

Scherm zijn eigen voeding, dock ook. Beiden worden meegeleverd. 1 usb c kabel naar je laptop en alles werkt.
Thanks voor je info.

Ga eens even googlen op dockingstations van Dell wat die aankunnen qua resolutie. Die van werk kost volgens mij bijna 200 euro had ik keer opgezocht.

Dan denk ik gewoon 1 van de goedkopere ultrawide 34 inch kopen. Voor mij persoonlijk zitten er niet echt voordelen aan een duurdere heb ik 't idee :)

Afgezien de 1440p resolutie is me alles verder wel heilig gok ik.

EDIT:

Even in mijn geschiedenis van mijn laptop gezocht: Dell Dock WD15

In de pricewatch zie ik dat hij veel goedkoper kan zijn, alleen zijn er weer tig varianten op de varianten :D
product: Dell WD15 dock

[ Voor 26% gewijzigd door Oekol op 19-05-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-07 21:54
Ik zou altijd losse monitoren (2 of 3) nemen. Die kun je eenvoudig uitzetten. Ik heb 2 X 25 inch met 1440P, maar regelmatig maar 1 scherm aan, meer focus. Erg prettig.

Tevens minder kosten tov 1 groot scherm

Tevens geen display software nodig..windows standard opties werken voor mij prima

Soms ook chromecast aan op 1 scherm (om TV te kijken) en op andere scherm werken

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
tony-stark schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:24:
Ik zou altijd losse monitoren (2 of 3) nemen. Die kun je eenvoudig uitzetten. Ik heb 2 X 25 inch met 1440P, maar regelmatig maar 1 scherm aan, meer focus. Erg prettig.

Tevens minder kosten tov 1 groot scherm

Tevens geen display software nodig..windows standard opties werken voor mij prima

Soms ook chromecast aan op 1 scherm (om TV te kijken) en op andere scherm werken

Just my 2 cents
Snap ik eigenlijk heel goed. Die keuze is ook lang bij mij op nr 1 geweest Daarna zag ik dat je ook prima als je 1 scherm wilt open hebben (wat eigenlijk nooit gebeurd bij mij) kunt centreren.

Ziet er iets mooier uit, zonder die bezel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Met een laptop heb je sowieso een 2e scherm. Staat er alleen niet op gelijke hoogte naast :)
Winkey+P is je vriend :Y)

Verder moet die Dell laptop sowieso opengeklapt worden om aan te kunnen. Deksel dicht gaat ie ook weer dingen doen (hibernate enzo) dus standaard open. Kun je altijd nig kiezen boor een svhermpje met winamp ofzo ;)

4K is gewoon een fijne reso om te hebben. Kun je alsnog schalen qua lettergrootte enzo. Maar ook met winkey + arrow je schermen naast elkaar zetten. Met een 27" 4K heb je in principe al voldoende om 2 full hd schermen naast elkaar op 1 monitor te draaien.

Having said that: onder de streep heeft een usb dock eigenlijk alleen meerwaarde als je geen kabels om wilt pluggen en je muis en/ of toetsenbord bedraad hebt. Een wireless keyboard en muis heeft een kleine dongle en het enige wat je dan nog moet aansluiten is voeding en video. Of je nou 1 of twee kabeltjes inplugt...
Andrs wordt het als je meerdere laptops wilt aan kunnen sluiten. Dan is alles via 1 kabel juist wel handig. Mijn zakelijke Dell heb ik zo maar 1 USB C kabel nodig dus, maar wil ik de lenovo van de klant gebruiken moet ik de losse voeding en het verloopje naar normale usb gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
The Eagle schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:26:
Deksel dicht gaat ie ook weer dingen doen (hibernate enzo) dus standaard open.
Even een toets indrukken en hij gaat weer aan..
Met een 27" 4K heb je in principe al voldoende om 2 full hd schermen naast elkaar op 1 monitor te draaien.
27" 2160p zonder scaling is IMO niet te doen dus dan is er weinig voordeel boven 1440p.

[ Voor 29% gewijzigd door Olaf van der Spek op 21-05-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:26:
Met een laptop heb je sowieso een 2e scherm. Staat er alleen niet op gelijke hoogte naast :)
Winkey+P is je vriend :Y)

Verder moet die Dell laptop sowieso opengeklapt worden om aan te kunnen. Deksel dicht gaat ie ook weer dingen doen (hibernate enzo) dus standaard open. Kun je altijd nig kiezen boor een svhermpje met winamp ofzo ;)
Dat is geen probleem. Heb twee monitors naast elkaar en altijd mijn laptop er naast dicht. Heeft puur met energie instellingen te maken. Dus dat kan gewoon :)
Having said that: onder de streep heeft een usb dock eigenlijk alleen meerwaarde als je geen kabels om wilt pluggen en je muis en/ of toetsenbord bedraad hebt. Een wireless keyboard en muis heeft een kleine dongle en het enige wat je dan nog moet aansluiten is voeding en video. Of je nou 1 of twee kabeltjes inplugt...
Andrs wordt het als je meerdere laptops wilt aan kunnen sluiten. Dan is alles via 1 kabel juist wel handig. Mijn zakelijke Dell heb ik zo maar 1 USB C kabel nodig dus, maar wil ik de lenovo van de klant gebruiken moet ik de losse voeding en het verloopje naar normale usb gebruiken.
Hier ben ik het met je eens. Dit moet ik nog wat beter onderzoeken. Ik kan wellicht een Bluetooth muis + toetsenbord kopen. Als ik dan een iets duurder scherm koop die met usb c genoeg power geeft om mijn laptop op te laden dan ben ik er ook. Hopende dat de internet kabel in de monitor geduwd kan worden. Dan ligt dat mooi weggewerkt en niet open en bloot op bureau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online

Funky22

Guild invite

Deze is echt zeer goed:
pricewatch: LG 34UC99-W Wit

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Spot on!
Ik ben zeer serieus naar de 38 inch variant van die aan het kijken. Aangezien je dan 1600 in verticaal hebt zelfs.

Enige probleem is dan internet. Wil ik wel op wifi werken of bekabeld. (glasvezel 750Mbit). Bekabeld moet je weer met docking werken en WiFi uiteraard niet. Maar dan heb ik ws veel disconnects in het werken. Crm systemen VPN en noem 't allemaal maar op. Dat zal ik moeten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online

Funky22

Guild invite

Draadloos is voor op een smartphone/tablet :) voor op pc moet ik er niks van weten.

Die 38 ziet er ook wel goed ja, de C99 versies zijn top voor kantoor, zijn zelfs goed voor gaming als je met 75hz kan leven.

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:48
Leoon. schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 08:36:
[...]

Spot on!
Ik ben zeer serieus naar de 38 inch variant van die aan het kijken. Aangezien je dan 1600 in verticaal hebt zelfs.

Enige probleem is dan internet. Wil ik wel op wifi werken of bekabeld. (glasvezel 750Mbit). Bekabeld moet je weer met docking werken en WiFi uiteraard niet. Maar dan heb ik ws veel disconnects in het werken. Crm systemen VPN en noem 't allemaal maar op. Dat zal ik moeten testen.
Funky22 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 08:59:
Draadloos is voor op een smartphone/tablet :) voor op pc moet ik er niks van weten.

Die 38 ziet er ook wel goed ja, de C99 versies zijn top voor kantoor, zijn zelfs goed voor gaming als je met 75hz kan leven.
Ik heb zelf de LG 38” Curved, en ik heb altijd 2 monitoren gehad. 38 inch is ideaal. En veel fijner dan 34 inch (collega heeft deze) en als je dan 2 schermen naast elkaar zet is het het net niet. Met 38” inch heb je 2 volwaardige 24” inch schermen in 1 scherm zitten. En dan het curved aspect, eenmaal daar aan gewend wil je nooit meer terug naar een platte monitor. Wat is dat dan verschrikkelijk irritant.

Suc6 met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Die Dell dock die ik heb gebruik ik meestal met VPN. Werkt echt dikke prima. Uiteraard ook afhankelijk van de Vpn implementatie op je werk. Maar netwerkadapter is netwerkadapter. En windows 10 ondersteunt die dingen out of the box. Er is ook maar 1 maker van de chips (displaylink iirc) dus das makkelijk.

10 jaar terug heb ik gekke effecten zat met vpn gezien. Maar met het tegenwoordige thuiswerken dat standaard is loopt dat wel los. Iedereen wil het dus moet goed werken. En hele bedrijven standardiseren op die dell docks voor flexplekken. Zou me daar niet al te druk om maken.

Snap trouwens even niet wat je bedoelt met internetkabel achter je monitor hangen. Zul je toch aan moeten sluiten kijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
The Eagle schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:17:
Die Dell dock die ik heb gebruik ik meestal met VPN. Werkt echt dikke prima. Uiteraard ook afhankelijk van de Vpn implementatie op je werk. Maar netwerkadapter is netwerkadapter. En windows 10 ondersteunt die dingen out of the box. Er is ook maar 1 maker van de chips (displaylink iirc) dus das makkelijk.

10 jaar terug heb ik gekke effecten zat met vpn gezien. Maar met het tegenwoordige thuiswerken dat standaard is loopt dat wel los. Iedereen wil het dus moet goed werken. En hele bedrijven standardiseren op die dell docks voor flexplekken. Zou me daar niet al te druk om maken.

Snap trouwens even niet wat je bedoelt met internetkabel achter je monitor hangen. Zul je toch aan moeten sluiten kijkt me?
Ik had de hoop dat er een ethernet poort in de monitor zou zitten. Dan had ik sowieso geen dock nodig gehad. Want de enige draad is de usb c vanuit de monitor die m'n laptop kan opladen.

We hebben net een spik splinter nieuwe VPN dus dat zal vast wel prima zijn. Tot nu toe niet echt problemen mee gehad thuis. Een enkele disconnect, maar dat was draadloos. Dus vandaar dat ik 't liefst bedraad wil.

Misschien dat het een optie is om een laptop stand neer te zetten en dan in m'n laptop de kabel van usb c en internet in knal. Bespaar ik mezelf 200 euro voor een dock en koop ik de 38 inch monitor. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Leoon. schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 08:36:
Bekabeld moet je weer met docking werken en WiFi uiteraard niet.
Is je WiFi zo slecht?
Een USB netwerkadapter is ook nog een optie.

[ Voor 10% gewijzigd door Olaf van der Spek op 25-05-2019 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:49:
[...]

Is je WiFi zo slecht?
Een USB netwerkadapter is ook nog een optie.
Op dit moment niet (appartement), straks begin juni een huis gekocht en dan weet ik 't niet. Dan ligt 't aan mezelf maar ik hou sowieso meer van bedraad. Het is het uitproberen waard. Ben denk ik wel uit m'n keuze voor monitor iig. Tenzij er nog een 38 inch achtig uitdager langs komt wandelen die goed geprijsd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kost pricewatch: LG 43UD79-B Zwart niet minder dan die 38"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Dat zeker, maar dit is meer een tv. Niet in hoogte verstelbaar lees ik, denk dat hierbij de wen periode lang is en als ik dan elke dag schakel tussen werk setup en thuis dat het heavy is of zo. Wel weer extreem goed te combineren met mijn racestuur en ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Leoon. schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:26:
[...]

Dat zeker, maar dit is meer een tv. Niet in hoogte verstelbaar lees ik,
Is dat nog nuttig bij 43" 16:9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:36:
[...]

Is dat nog nuttig bij 43" 16:9?
Ben bang dat je veel naar boven aan 't kijken bent anders. Maar zoals met elke monitor, in 't echt zien is pas kunnen oordelen.

Pagina: 1