Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bellen naar GSM in het buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022
Is het mogelijk naar een Libertel Prepay GSM in het buitenland te bellen zonder dat de gebelde persoon (in het buitenland) iets hoeft te betalen en dat dus al de kosten voor de persoon (in nederland) die naar die GSM belt zijn?

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

Verwijderd

kort mar duidelijk: nee

jij kan zozegd niet weten dat die ander in het buitenland is, en het zou dan ook oneerlijk zijn om diegene ervoor te laten betalen :P

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
- Off-topic

Ga je nou toch maar bellen ipv e-mailen naar haar? ;)

Verwijderd

Nope.
Dat kan niet omdat de persoon in Nederland nooit kan weten waar de Libertel meneer zit en dus redelijkerwijs nooit voor de kosten mag opdraaien.
Het is niet mogelijk om een speciale code oid te geven en dan toch te betalen.
Als je persé wilt betalen kun je iemand gewoon een zooi beltegoed geven :)

• Frank Reiber
Op donderdag 26 juli 2001 21:57 schreef Webgoodie het volgende:
- Off-topic

Ga je nou toch maar bellen ipv e-mailen naar haar? ;)
Ik kan haar wel mailen op de camping maar zij kan mij niet terug mailen, en als ik haar bel kost het haar beltegoed en dan zijn we na een tijdje uitgebelt (zij kan dan alleen nog mij bellen vanuit een telefooncel) :(

Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11 16:48

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 26 juli 2001 22:02 schreef FrankR het volgende:

[..]

Ik kan haar wel mailen op de camping maar zij kan mij niet terug mailen, en als ik haar bel kost het haar beltegoed en dan zijn we na een tijdje uitgebelt (zij kan dan alleen nog mij bellen vanuit een telefooncel) :(
Collect bellen geen goed idee?

De islam kan uw vrijheid schaden

• Frank Reiber
Op donderdag 26 juli 2001 22:06 schreef rdgf het volgende:

[..]

Collect bellen geen goed idee?
Mij mag ze best collect bellen, maar als ik haar wil bellen en dat collect zou doen zou het haar geld kosten en dat is nu net niet de bedoeling :|

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
verstuur sms berichten :)

kosten totaal voor jouw rekening, ontvangen in het buitenland
kost bij de meeste providers niets.

• Frank Reiber
Op donderdag 26 juli 2001 22:49 schreef koen het volgende:
verstuur sms berichten :)

kosten totaal voor jouw rekening, ontvangen in het buitenland
kost bij de meeste providers niets.
Dat doe ik al, maar niks gaat boven een echt gesprek, en zij kan mij niet sms'n dus ze kan niks antwoorden op mijn sms vragen

• Bigs
  • Niet online
Dan bel je haar toch gewoon op en zeg je 'bel me even'.
En vaak kun je op campings ook wel om laten roepen.

• Frank Reiber
Op donderdag 26 juli 2001 23:04 schreef Bigs het volgende:
Dan bel je haar toch gewoon op en zeg je 'bel me even'.
daar moet ik ff een nachie over slapen want dan kost het haar namelijk nog geld en dat is nu net niet de bedoeling :|
En vaak kun je op campings ook wel om laten roepen.
kkan natuurlijk zoals jij zegt ook naar de camping bellen :\ das nog goedkoper voor mij ook als ik bel met me huistelefoon :)

• Bigs
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 23:14 schreef FrankR het volgende:

[..]

daar moet ik ff een nachie over slapen want dan kost het haar namelijk nog geld en dat is nu net niet de bedoeling :|
[..]
Ja euh.. ik neem aan dat ze jou ook wel wil spreken toch? Mag ze ook wel iets voor over hebben dan.

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:19

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

dan geef je ze toch de helft van het geld (of alles) terug aan het einde van de vakantie

offtopic:
cool logo bigs
Def P & beatbusters zijn live cool :P

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• Frank Reiber
Op vrijdag 27 juli 2001 07:20 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ja euh.. ik neem aan dat ze jou ook wel wil spreken toch? Mag ze ook wel iets voor over hebben dan.
Das waar

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11 23:42
Nog beter: je stuurt haar een SMS-je met: "Bel me even collect".

Dan kost 't haar helemaal niks :)

• Frank Reiber
Op zaterdag 28 juli 2001 19:01 schreef Mr Magic het volgende:
Nog beter: je stuurt haar een SMS-je met: "Bel me even collect".

Dan kost 't haar helemaal niks :)
Das een slimme :) kmoet alleen nog ff uitvinden hoe ze dat moet doen :) kun je eigenlijk collect bellen uit een telefoon of via je gsm?

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 19:21 schreef FrankR het volgende:

[..]

Das een slimme :) kmoet alleen nog ff uitvinden hoe ze dat moet doen :) kun je eigenlijk collect bellen uit een telefoon of via je gsm?
vast toestel of telefooncel ;)

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11 23:42
Op zaterdag 28 juli 2001 19:21 schreef FrankR het volgende:

Kijk hier effe:

http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_ServiceDetail.jsp?c=ok&contentOID=20662

Vanaf mobiel zal meestal niet gaan, dus ze zal effe een telefooncel op moeten zoeken.

• Frank Reiber
Op zaterdag 28 juli 2001 21:47 schreef Mr Magic het volgende:

[..]

Kijk hier effe:

http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_ServiceDetail.jsp?c=ok&contentOID=20662

Vanaf mobiel zal meestal niet gaan, dus ze zal effe een telefooncel op moeten zoeken.
Ik heb zonet even op die site gekeken en bij de info over collect bellen stond: Niet mogelijk vanuit openbare telefooncellen :( Dat zijn met haar mobiele telefoon de enigste twee telefonische manieren om mij te bereiken :( dus collect bellen kan ook niet :'(

• maartena
  • Laatst online: 08-09 06:16
'kwil niet vervelend klinken hoor... maar eerst wil je met haar internetten, en dan wil je met haar bellen.... Het is maar een vakantie hoor, zo erg kan het ook niet zijn dat ze ff weg is! Wacht maar tot je getrouwd bent ofzo, dan ben je blij dat je vrouw een weekje op zakenreis is ofzo! ;)

Ik ben bang dat het niet kosteloos kan. Ook niet geheel op jouw kosten. De enige manier is een Collect Call, en volgens mij heb ik dat ooit WEL vanuit een telefooncel kunnen doen, maar dat was in de USA.

Anders beloof je haar toch een prepaid kaart als ze terug komt? Het kan nooit erg zijn dat een vrouw een paar weken weg is.... een paar MAANDEN, dat is een ander verhaal.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Frank Reiber
Op zondag 29 juli 2001 10:06 schreef maartena het volgende:
'kwil niet vervelend klinken hoor... maar eerst wil je met haar internetten, en dan wil je met haar bellen.... Het is maar een vakantie hoor, zo erg kan het ook niet zijn dat ze ff weg is! Wacht maar tot je getrouwd bent ofzo, dan ben je blij dat je vrouw een weekje op zakenreis is ofzo! ;)

Ik ben bang dat het niet kosteloos kan. Ook niet geheel op jouw kosten. De enige manier is een Collect Call, en volgens mij heb ik dat ooit WEL vanuit een telefooncel kunnen doen, maar dat was in de USA.

Anders beloof je haar toch een prepaid kaart als ze terug komt? Het kan nooit erg zijn dat een vrouw een paar weken weg is.... een paar MAANDEN, dat is een ander verhaal.
Das waar, ze heeft nu beloofd mij te bellen (via telefoon cel dus niet via dure gsm) want haar beltegoed ging wel erg snel. 40 van de 120 gulden in minder dan een halve week en ze blijft nog 2,5 weken weg. :(

• Frank Reiber
Yay :) :) :) :)

Ik heb uitgevonden hoe ik haar bellen zonder dat het haar "geen geld kost" :) ik kan namelijk haar beltegoed vanuit Nederland opwaarderen zodat het haar in principe haar geen geld kost :)
Geachte heer Reiber,

Hartelijk dank voor uw reactie.

U kunt vanuit Nederland haar mobiel nummer opwaarderen met een Libertel
pluskaart. U belt daarvoor naar 0654500555, en dan wordt u gevraagd haar
mobiel nummer in te geven. Vervolgens komt u in het opwaardeer menu waarin u
uit eindelijk gevraagd wordt de 12 cijfers van een Libertel iZi pluskaart in
te voeren.
:)

Dus het is simpel: ik koop libertel beltegoed en via dit nummer waardeer ik haar beltegoed op :)

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Vrouwen zijn veraderlijker dan sterke drank... (en verslavender)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Frank Reiber
Op zondag 29 juli 2001 18:14 schreef achappey het volgende:
Vrouwen zijn veraderlijker dan sterke drank... (en verslavender)
verslavend zijn ze zeker :D

Pagina: 1