Submitter vermeldingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
nieuws: 'Call of Duty: Black Ops 5 komt in 2020 uit en wordt gemaakt door Tre...

@RoD

Ik heb gisteravond dat artikel van Kotaku gedropt bij 'tip de redactie' en zie meer dan 12 uur later het artikel verschijnen. Opmerkelijk genoeg zonder submitter, is dit gewoon vergeten of zijn hier andere regels voor waardoor het nu niet vermeld wordt en andere keren wel?

Beste antwoord (via RubenSaurus op 19-05-2019 16:57)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Om eerlijk te zijn heb ik je submit niet gezien, aangezien ik het artikel gisteravond zelf al gevonden had. Na mijn dienst heb ik de submitqueue leeggegooid, dus vandaar dat je er niet bij vermeld staat, vermoed ik. Normaal gesproken probeer ik altijd wel de submitter erbij te vermelden, ook als ik iets zelf al eerder heb gevonden, maar dit keer was je submit blijkbaar niet opgemerkt.

Kan gebeuren, blijft staan dat we je submits altijd erg waarderen :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Om eerlijk te zijn heb ik je submit niet gezien, aangezien ik het artikel gisteravond zelf al gevonden had. Na mijn dienst heb ik de submitqueue leeggegooid, dus vandaar dat je er niet bij vermeld staat, vermoed ik. Normaal gesproken probeer ik altijd wel de submitter erbij te vermelden, ook als ik iets zelf al eerder heb gevonden, maar dit keer was je submit blijkbaar niet opgemerkt.

Kan gebeuren, blijft staan dat we je submits altijd erg waarderen :)