Vraag

• jeff3456
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik zoek een?
android telefoon.

specs die ik graag op mijn nieuwe telefoon zou willen
128gb, 6gb, 3,5mm jack, sd kaart, draadloos laden

Wat is je budget?
ongeveer 500-600.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor ......
social media, youtube, school, muziek

Wat heb je zelf al gevonden?
S10e, S10, LGV40, huawei p30, samsung A50, A70

Welke vragen heb je hier nog over?
de lgv40 is ongeveer 7 maanden oud, maar wel groter dan de s10e. zouden jullie het aanraden om een smartphone te kopen die al 7 maanden geleden is uitgebracht? of hebben jullie misschien nog andere suggesties?

lgv40 is 6.4 inche 158,7 x 75,8 x 7,7 mm en de s10e is 5,8 inche 142,2 x 69,9 x 7,9 mm. ik heb op dit moment een htc desire 820 van 5,5 inche 158 x 79 x 8 mm. mij lijkt een kleinere telefoon niet echt fijn, zeker nu de telefoons langwerpiger zijn.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:18

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik gebruik de V40 ThinQ al een maand of 7 en ben er erg tevreden over. Toestel lekker snel, camera is behoorlijk, de DAC is geweldig als je een goeie wired koptelefoon erop aansluit.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
S10e is voor mensen die een compacte high-end telefoon willen en een voorkeur hebben voor de One UI. Dus dan is de V40 logischer. Maar ik zou adviseren om naar een winkel te gaan en even een kwartier ieder toestel uit te proberen. Dan weet je welke software je prettiger vindt.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 18:23

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik denk dat je iets meer moet uitzoeken wat je zoekt in een smartphone. Alle apparaten die je opnoemt in je lijstje van kandidaten zijn mooie toestellen, maar verschillen wel een stukje in performance, camera en software.

De beste website om objectieve reviews te vinden vind ik https://www.gsmarena.com/. Die geven reviews die altijd hetzelfde gestructureerd zijn en een score per onderdeel hebben, waardoor je makkelijk kan vergelijken. Tik daar je kandidaten daar eens in en vergelijk :)

Android developer & dürüm-liefhebber

• jeff3456
heb nog verder gekeken en eigenlijk is de v40 beter dan de s10. het verschil; v40 heeft een hogere resolutie en android 8, is groter en kost 550. s10 heeft al android 9, is kleiner en kost 529.

denken jullie dat de v40 uiteindelijk ook android 10 zal krijgen?
volgens https://www.androidplanet...id-10-0-update-overzicht/ krijgt de v40 wel een update.

https://www.gsmarena.com/...Phone2=9537&idPhone3=8966

• jeroentje93
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-11 13:40
Ik ben zelf ook naar een nieuwe telefoon aan het kijken, ben gisteren even bij de Mediamarkt geweest voor de Samsung s10e. Ik vond de telefoon qua formaat wel fijn, maar ik kan niet echt wennen aan de software van Samsung.
Ook vond ik de telefoon beetje laggy aanvoelen met het unlocken en het openen van bepaalde apps (gallerij en camera). Dit kan komen omdat het een demo model is, maar lijkt me sterk.

Tip: ga ze beide uitproberen bij bijv. de Mediamarkt

[ Voor 6% gewijzigd door jeroentje93 op 21-05-2019 10:12 ]

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Zonder twijfel de S10e de software van LG is drama, geen updates en totale onbetrouwbare batterij duur soms loopt mijn oude telefoon (lg g6) gewoon random leegloopt en LG levert gewoon dezelfde bloatware mee als Samsung. Zoals tal van eigen LG aps en bijvoorbeeld Facebook die niet te verwijderen zijn net zoals op Samsung.
De telefoon heeft in de 6 weken dat ik heb heb nog nooit traag aangevoeld. Zelf heb ik op beiden telefoons gewoon nova launcher gezet. Ook kan je de animaties sneller zetten waardoor alles nog sneller aanvoelt. Scherm van de s10e is goed, speakers zijn verrassend goed, hoewel er geen speciale DAC inzit is de audiojack prima, de Camera's zijn stuk beter als van LG en ik kom makkelijk de dag door op de batterij met 4-5 uur screen on time. Daar kon ik alleen van dromen bij mijn oude LG. Daarnaast heeft bijvoorbeeld de LG g7 nog steeds geen Android 9 ontvangen terwijl 10 bijna uit is. LG heeft verbetering belooft met een speciaal update center maar het is echt een grap gebleken Google maar voor de aardigheid.

[ Voor 18% gewijzigd door bloodlynx op 22-05-2019 14:25 ]

• jeff3456
hmm thnx bloodlynx voor je comment!
ja ik twijfel ook. bij samsung weet je dat het toestel gewoon werkt. zeker met een vlagschipvariant. maar zou het echt zo zijn dat andere vlagschepen niet goed zijn? er blijven steeds minder merken over. was ook altijd zeer tevreden over htc.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
jeff3456 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:43:
hmm thnx bloodlynx voor je comment!
ja ik twijfel ook. bij samsung weet je dat het toestel gewoon werkt. zeker met een vlagschipvariant. maar zou het echt zo zijn dat andere vlagschepen niet goed zijn? er blijven steeds minder merken over. was ook altijd zeer tevreden over htc.
De LG is qua hardware is gewoon prima echter zijn ze qua software gewoon matig en zeer gefocust op de Koraanse markt voor mijn gevoel. De LG g8 zou ook nog een optie kunnen zijn dan weet je in iedergeval dat je direct op de nieuwste Android zit. Gezien de interesse zal dit mobiel snel onder de 600 duiken.

• jeff3456
ja zat ik ook al even naar te kijken. enig idee wanneer de g8 in nederland uit komt? zou leuk zijn als die idd rond de 500/600 zou zijn

zat ook te denken om te wachten tot een prijs daling van de s10. de grafiek op deze website laat al een prijsdaling na 3 maanden zien tot 600 van vorige toestellen.
https://www.androidplanet...g-galaxy-s10-prijsdaling/
Pagina: 1