Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HELP
LG Q7 geeft geen meldingsgeluid bij het ontvangen van afbeeldingen in Whatsapp. Gezien dit voor mijn werk belangrijk is, is dit echt heel irritant.
Ik heb whatsapp al opnieuw geïnstalleerd dit hielp niet. Toen heb ik alles gereset en de hele telefoon opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.
Bij tekst en Emoji’s krijg ik wel een geluidsmelding.
Wie heeft de gouden tip......

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd

Heb je al eens een ander notificatiegeluid ingesteld in de gewenste app?
Volume gecontroleerd?
Werken notificaties in andere apps (zoals sms, e-mail) wel?

Een boel vragen, dus ik verwacht een boel antwoorden. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 19-05-2019 13:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste evanescent,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb idd andere geluiden geprobeerd, korte, lange maar het maakt niets uit.
Het is ook echt alleen als er afbeeldingen gestuurd worden. Mail, sms krijg ik gewoon notificatie geluid. Volume staat op z’n hardst gezien ik in een rumoerige ruimte werk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Aha, dus bij normale berichten (in Whatsapp) krijg je dus wel gewoon de notificaties. Dan moet je even kijken in je Android-instellingen:

Instellingen -> Notificaties -> Whatsapp -> "Silent notifications" (Die laatste moet je zelf even uit het Engels vertalen). Die moet aan staan, volgens mij. In ieder geval kun je daar even rondneuzen.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 19-05-2019 14:24 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het gelukt. Ik weet niet meer hoe of waar maar er komt geluid uit bij afbeeldingen🥳🥳
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas van korte duur hij heeft het een paar keer goed gedaan en nu weer zonder geluid. Door dezelfde persoon verstuurd🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd dit betreft een Android systeem, dus schopje van OSP naar AND.
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 17:25:
Helaas van korte duur hij heeft het een paar keer goed gedaan en nu weer zonder geluid. Door dezelfde persoon verstuurd🤔
Heb je dit probleem bij alle contacten of maar bij één? Verder staat de instelling waar @Room42 het over heeft weer terug op de oude setting?

[ Voor 69% gewijzigd door rens-br op 20-05-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rens-br het probleem is bij alle contacten. Volgens mij is het na een update van whatsapp gebeurd....
Die instelling van evanescent kon ik zo niet vinden ik heb een beetje in het menu zitten klooien en iets van media... op ja gezet... en daarna deed het geluid het een paar keer maar dat was snel over.
Pagina: 1