Welke camera is het meest geschikt om kinderen op de foto te zetten? We hebben nu een Canon G7 X maar zijn bereid een grote en duurder camera aan te schaffen.
Wat is belangrijk:
• Scherpe foto’s maken van bewegende kinderen.
• Foto uit de hand schieten ook binnenshuis
• Portret, actiefoto’s, low light en vakantiefoto’s
• Fotokwaliteit gaat boven video.
• Max budget € 1200
Op dit moment twijfel ik erg tussen twee opties: Sony a7 II en Sony A6400 beide met kit lens. Maar sta ook open voor andere suggesties. Andere lenzen eventueel later kopen.
Mijn gedachten: Van de A7 II, verwacht ik beter prestaties binnenshuis, door beeldstabilisatie en full frame. En in het algemeen een wat betere foto kwaliteit.
Van de A6400 verwacht ik beter foto’s te maken van bewegende kinderen (fanatische autofocus) en iets compacter formaat is ook mooi meegenomen.
Welke keuze zouden jullie maken? Zie ik iets over het hoofd?
Wat is belangrijk:
• Scherpe foto’s maken van bewegende kinderen.
• Foto uit de hand schieten ook binnenshuis
• Portret, actiefoto’s, low light en vakantiefoto’s
• Fotokwaliteit gaat boven video.
• Max budget € 1200
Op dit moment twijfel ik erg tussen twee opties: Sony a7 II en Sony A6400 beide met kit lens. Maar sta ook open voor andere suggesties. Andere lenzen eventueel later kopen.
Mijn gedachten: Van de A7 II, verwacht ik beter prestaties binnenshuis, door beeldstabilisatie en full frame. En in het algemeen een wat betere foto kwaliteit.
Van de A6400 verwacht ik beter foto’s te maken van bewegende kinderen (fanatische autofocus) en iets compacter formaat is ook mooi meegenomen.
Welke keuze zouden jullie maken? Zie ik iets over het hoofd?