Ik zoek een?
Smartphone, o.a. dual sim, robuust en met een goede accu. Een opvolger van mijn Lenovo K6
Wat is je budget?
+- 200 euro, minder natuurlijk ook goed. Een paar weken/maanden wachten op een telefoon die binnen deze range gaat vallen eventueel een optie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk bellen, browsen, mailen. Geen games, snel tevreden op het gebied van camera of scherm. Ik ben wel een fanatieke DHZ’er, én vader van een ontdekkende peuter, en daarbij heeft de telefoon het wel af en toe zwaarte verduren. Hoesje geen probleem. Vanwege groeiend zakelijk gebruik, en daarmee veel bellen, wil ik wel graag dat de accu het een tijdje uithoudt.
Mijn eisen zijn….
- Dual sim (beide sim’s zijn in gebruik )
- Goede accu, met gemakt een dag (gps en bluetooth staan alleen aan als het nodig is..)
- Goede bouwkwaliteit, een glazen achterkant lijkt me niet geschikt
- 3.5mm aansluiting
- Niet teveel overbodige app’s
- Goede ondersteuning met updates, bij voorkeur minimaal de komende 2 jaar
- Niet te groot
- USB-OTG ivm Flir One, Arduino etc.
- FM-Radio
- 32Gb intern of meer
Mijn wensen zijn….
- Micro usb, ivm Flir One, en aanwezigheid van tientallen kabeltjes…
- Náást 2 sims eventueel ook extern geheugen plaatsen als het std geheugen minder is dan 32gb
Waar ik niet of nauwelijks waarde aan hecht….
- Aan,- afwezigheid van notches etc.
- Verhouding scherm
- Snelladen (dus usb3.0 niet nodig)
- Gewicht
- Relatieve schermgrootte
- NFC
- Contrast/helderheid..
Wat heb je zelf al gevonden?
Alle apparaten uit de pricewatch. Mijn “subjectieve” zoektermen zoals bouwkwaliteit, accukwaliteit etc maken het echter moeilijk om de lijst te destilleren. Bijvoorbeeld Motorola Moto G6, Xiaomi Redmi Note 6 Pro etc.
Welke vragen heb je hier nog over?
Bottom line; een goed gebouwde telefoon die het een hele dag uithoudt, én een paar jaar mee gaat.
Smartphone, o.a. dual sim, robuust en met een goede accu. Een opvolger van mijn Lenovo K6
Wat is je budget?
+- 200 euro, minder natuurlijk ook goed. Een paar weken/maanden wachten op een telefoon die binnen deze range gaat vallen eventueel een optie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk bellen, browsen, mailen. Geen games, snel tevreden op het gebied van camera of scherm. Ik ben wel een fanatieke DHZ’er, én vader van een ontdekkende peuter, en daarbij heeft de telefoon het wel af en toe zwaarte verduren. Hoesje geen probleem. Vanwege groeiend zakelijk gebruik, en daarmee veel bellen, wil ik wel graag dat de accu het een tijdje uithoudt.
Mijn eisen zijn….
- Dual sim (beide sim’s zijn in gebruik )
- Goede accu, met gemakt een dag (gps en bluetooth staan alleen aan als het nodig is..)
- Goede bouwkwaliteit, een glazen achterkant lijkt me niet geschikt
- 3.5mm aansluiting
- Niet teveel overbodige app’s
- Goede ondersteuning met updates, bij voorkeur minimaal de komende 2 jaar
- Niet te groot
- USB-OTG ivm Flir One, Arduino etc.
- FM-Radio
- 32Gb intern of meer
Mijn wensen zijn….
- Micro usb, ivm Flir One, en aanwezigheid van tientallen kabeltjes…
- Náást 2 sims eventueel ook extern geheugen plaatsen als het std geheugen minder is dan 32gb
Waar ik niet of nauwelijks waarde aan hecht….
- Aan,- afwezigheid van notches etc.
- Verhouding scherm
- Snelladen (dus usb3.0 niet nodig)
- Gewicht
- Relatieve schermgrootte
- NFC
- Contrast/helderheid..
Wat heb je zelf al gevonden?
Alle apparaten uit de pricewatch. Mijn “subjectieve” zoektermen zoals bouwkwaliteit, accukwaliteit etc maken het echter moeilijk om de lijst te destilleren. Bijvoorbeeld Motorola Moto G6, Xiaomi Redmi Note 6 Pro etc.
Welke vragen heb je hier nog over?
Bottom line; een goed gebouwde telefoon die het een hele dag uithoudt, én een paar jaar mee gaat.