Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop van max 1600 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nitwiz
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21-12-2020
Doordat mijn inmiddels 5 jaar oude Asus het aan het begeven is ben ik samen met mijn vriend op zoek naar een nieuwe gaming laptop voor maximaal 1600 euro.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal hoofdzakelijk gebruikt worden om op te gamen. De games waar onze interesses in liggen zijn o.a. Overwatch, World of Warcraft, Borderlands 3, Apex legends, Diablo, Destiny 2 etc. Daarnaast komen er ook de nodige Adobe programma's op. Wat we hierbij belangrijk vinden is dat de laptop niet te heet wordt. (hij mag natuurlijk wel ventileren maar niet extreem warm worden, die we nu hebben kun je niet meer aanraken als hij warm wordt..)

Wat is je budget?
Het budget is maximaal 1600 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, deze laptop komt niet verder dan in huis. Zal hooguit een keer in de kast gezet worden ;)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
We hebben momenteel zitten kijken naar een HP Omen 15-dc0980nd, maar stuiten toevallig ook op de HP Omen 15-dc0096nd. Echter is de laatste een stukje goedkoper. Ik kan er alleen niet achter komen wat hierbij het verschil is. Daarnaast lees ik bij reviews veel verschillende meningen over het geluid van deze laptop (ventilatie). Ook heb ik gekeken naar de MSI GF62 8RE-041NL, maar kan hier maar weinig reviews over vinden.

Wat we in ieder geval belangrijk vinden is dat het scherm minimaal 15 inch is. De laptop voorzien is een goede SSD, een goede videokaart en er genoeg ruimte op de laptop is.

Heb je hele andere suggesties dan HP Omen of MSI dan sta ik open om er naar te kijken. In ieder geval alvast bedankt voor de hulp en als je nog wat extra informatie mist let me know! _/-\o_