Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Used geeft in ieder geval aan dat ie gebruikt is
Alle proemn in n drek
Volgens mij betekend dat "Refurbished"
Dus iemand stuurt een kappotte HD in, wordt gerepareerd, en jij krijg die gerepareerde.
Dus iemand stuurt een kappotte HD in, wordt gerepareerd, en jij krijg die gerepareerde.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Dus geen probleem???
Natuurlijk was een nieuwe beter geweest
Dus ik hoef hem niet terug te struren
Natuurlijk was een nieuwe beter geweest
Dus ik hoef hem niet terug te struren
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
uhhhhhhhh ja natuurlijk terugsturen je hebt toch voor een nieuwe betaald
Ik heb dus precies hetzelfde maar deze komt rechtstreeks uit de fabriek in Hongarije en de produktiedatum is Juli 2001. Dus dat kan niet een echt oude drive zijn!
Misschien is het gewoon een aanduiding dat de harddisk in de fabriek getest en gebruikt is en daardoor niet spiksplinternieuw is.
Als ie het maar langer doet dan de vorige toch?
Misschien is het gewoon een aanduiding dat de harddisk in de fabriek getest en gebruikt is en daardoor niet spiksplinternieuw is.
Wie zegt dat de fabrikant verplicht is om je een nieuwe te geven? Als het maar hetzelfde produkt is (type).Op donderdag 26 juli 2001 21:27 schreef rick17 het volgende:
uhhhhhhhh ja natuurlijk terugsturen je hebt toch voor een nieuwe betaald
Met printer en monitoren gebeurt dit ook. Je kan vaak ook wachten tot jouw eigen apparaat gemaakt is, maar dan mag je wel een paar weekjes wachten. Sommige fabrikanten werken gelukkig met tijdelijke leenmodellen. Gelukkig niet met HD's
*insert signature here
Verwijderd
gebeurt all the time.... defect artikel gaat naar de fabrikant, fabrikant stuurt een gelijkwaardig of beter produkt terug
ze zijn dus absoluut niet verplicht om jou een nieuwe schijf te geven
ze zijn dus absoluut niet verplicht om jou een nieuwe schijf te geven
ik had wel mooi een nieuwe hdd IBM gehad van 30Gb die ik bij die duitse winkel had gekocht die ook in de pricewatch stond.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dan heeft die winkel hem omgeruild en niet IBM. Is wel lachen dan, krijgen zijn een gerefurbishte schijf terug... Probeer die maar eens tegen de normale prijs/garantietermijn te verkopenOp vrijdag 27 juli 2001 01:09 schreef ReseTTim het volgende:
ik had wel mooi een nieuwe hdd IBM gehad van 30Gb die ik bij die duitse winkel had gekocht die ook in de pricewatch stond.
Nee hoor. Die winkel brengt (stuurt) die schijf gewoon weer terug naar de groothandel (niks IBM oid) en wordt dan gecrediteerd of krijgen een nieuwe van de groothandel (die het op haar beurt met nog grotere inkopers regelt of IBM).
*insert signature here
--> moved naar Opslagmedia & I/O Controllers
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Als je buiten de X dagen omruilgarantie van de winkel bent,krijg je ALTIJD een gerepareerde terug(van de fabrikant uit overigens)
Oh ja joh!!!
Ik kreeg ook een gerepareerde terug van IBM met een zelfde stickertje erop. De garantietermijn was gewoon 1 jaar overigens. Kijk maar eens naar de datum op de grote sticker.
ps: de gerepareerde schijf begon kuren te vertonen en is vervangen door een 30 Gb Maxtor.
ps: de gerepareerde schijf begon kuren te vertonen en is vervangen door een 30 Gb Maxtor.
Verwijderd
Kan ook zijn dat hij in de refurbisment afdeling een upgrade (firmware) of een performace check heeft doorlopen.Op donderdag 26 juli 2001 21:28 schreef Epitome het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde maar deze komt rechtstreeks uit de fabriek in Hongarije en de produktiedatum is Juli 2001. Dus dat kan niet een echt oude drive zijn!
Pagina: 1