Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen geluid meer in Windows 10?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:42
Hallo allen,

Ik heb een vaag probleem.

Ik heb een Logitech Z263 wat het opeens niet meer doet. Dit probleem is pas vandaag te pas gekomen.

Wat heb ik zelf al zoal gedaan?
Mijn geprobeerde oplossingen:
1. Driver re-install = NOK, vanuit realtek maar ook de MSI Z77 MPOWER driver werkt niet meer..

2. kables verwisseld om te kijken of er wat met de kabels is = NOK.

3. Device manager de audio devices deleted, windows opnieuw opgestart omdat Windows dan zelf de drivers installeert = NOK.

4. Ik heb een splitter voor de 3.5mm jack waarbij de PS4 controler er ook naar toe gaat = OK, dit werkt wel gewoon komt geluid uit de speakers.

5. In device manager - sounds de playback op de speakers het volume bar beweegt op en neer wanneer er muziek aan staat, maar geen geluid.

6. In de windows 10 settings onder sound, zie je ook de volume op en neer gaan. Alleen bij Input staat er niks en kan je niks kiezien.

Misschien iemand nog andere tips?

Beste antwoord (via theduke1989 op 18-05-2019 10:18)

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:30
en zonder splitter?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

En met koptelefoon?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:56

nhanssen

QVL is non-tweakers

Je kan de proberen de windows audio service eens een herstart te geven, heeft bij mij ook eens geholpen

Spec's PC

• theduke1989
@Hackus met koptelefoon niet dan heb ik geen geluid. Maar zodra ik me ps4 controller via de splitter doe dan heb ik wel geluid. Dus de speakers zijn niet kapot. Maar ook de drivers werken omdat de volumebar op en neer gaat.. #

restore punt ook gedaan, werd geadviseerd. Hier niks mee verholpen. @nhanssen ook al geprobeerd.
Niet geholpen.

Acties:
  • Beste antwoord

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:30
en zonder splitter?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• theduke1989
@Tens het lag inderdaad aan de kabel. ik moet een nieuwe aanschaffen.
Had de kabel vanuit van de PS4 joystick gebruikt direct naar de pc en toen werkte het wel.

Ik denk dat de rek eruit ligt bij de kabel. Is al 10 jaar oud de kabel zelf. Moet inderdaad nieuwe kabel kopen. Voor niks al die moeite met drivers.
Pagina: 1