Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:01
Hmm, wilde zojuist de Huawei P20 van m'n schoonbroertje gebruiken om een rekening aan te maken via de app. Echter, na het scannen van mijn paspoort gaf zijn telefoon aan: This service is not supported.

Werkt dit niet? Om via iemand anders zijn telefoon een rekening voor mijzelf te openen? Of moet de telefoon nog iets extra's ondersteunen? Lijkt me niet toch. Want de telefoon heeft gewoon NFC wat ING vereist.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 19:57
Rivanov schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:16:
Hmm, wilde zojuist de Huawei P20 van m'n schoonbroertje gebruiken om een rekening aan te maken via de app. Echter, na het scannen van mijn paspoort gaf zijn telefoon aan: This service is not supported.

Werkt dit niet? Om via iemand anders zijn telefoon een rekening voor mijzelf te openen? Of moet de telefoon nog iets extra's ondersteunen? Lijkt me niet toch. Want de telefoon heeft gewoon NFC wat ING vereist.
Wat probeer je waar precies te doen :? Dit topic gaat over Apple Pay en ik heb het vermoeden (of moet ik de hoop zeggen?) dat je geen Apple Pay op een Huawei P20 probeert te instellen? En als je vraag niet over Apple Pay gaat, dan lijkt me dit niet helemaal het juiste topic ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:01
Nee, ik probeer een rekening aan te maken bij ING Bank wat je rechtstreeks kunt doen via de ING app op een Android toestel met NFC. Dan hoef je namelijk niet naar een ING kantoor.

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/009a28ef6f7a/Screenshot%202019-05-17%20at%2019.33.31.png

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reacties zijn afgesplitst van Apple Pay in Nederland. Dit heeft natuurlijk niks met Apple Pay te maken.

Tevens schopje naar het juiste subforum.

iOS > AND

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heeft je broertje al een ING rekening en gebruikt ie de app? Zo ja dan is ie ingelogd, en al klant bij ING en voldoe je dus niet aan de voorwaarden.
Of ben jij wellicht al klant bij ING?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ik ga een stomme vraag stellen.

Heb je al contact opgenomen met ING? 8)7

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orthelius
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-02 14:57
ik denk dat ING HUAWEI boycot, ik kan namelijk al een tijd niet meer van mijn huawei NFC gebruik maken. en daarnet moest ik voor mijn VISA card mijzelf identificeren, maar mijn huawei telefoon maakt geen fotos voor de ICS bank. moet ik maar een telefoon van mijn buren gaan lenen volgens de helpdesk van visa.HUWei is niet veilig genoeg voor ze.. maar dat maak ik toch zelf wel uit! #fail :O :(
Pagina: 1