Toon posts:

Me hd gecrashed??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik deed vanochtend me Pc aan en toen hij windows begon te laden deed ie heel raar..
steeds 2x schijfactiviteit dan 2 sec niks.
sx schijfactiviteit.. 2 sec niks etc etc..
toen hing windows..
heb ik met een opstartdiskette me pc opgestart en wou ik me hd formatteren wat niet lukte (hij produceerde dezelfde geluiden). Is me hd gecrashed?

Ik doe de laatste vaak me pc uit zonder fantsoenlijk af te sluiten..

kan dit een oorzaak zijn?

Verwijderd

Ligt er maar net aan hoe oud je HD is, als het al een oudje is: die kunnen er idd niet goed tegen als de pc gewoon ineens uitgezet wordt, maar ik denk dat je het dan hebt over hd's die niet eens groot genoeg zijn om een Windows nieuwer dan 3.11 oid er op te zetten :P

HD in een andere pc geprobeerd? Kan nl. ook nog aan je mobo liggen..kleine kans...maar het kan. Weet niet of het ge-onweerd heeft in NL de laatste dagen, maar blikseminslag in de buurt (<1km) kan de raarste gevolgen hebben...

Verwijderd

rammel hem eens VOORZICHTIG heen en weer

als je vanalles hoort rammelen dan is het foute boel! verder kan je hem idd. in een andere pc proberen, als hij het daar niet doet, is hij helaas kapot :(

Verwijderd

Topicstarter
Ikke blij dat daar me mp3's niet opstaat :)
Ik heb trouwens een kt7a mobo en ervaar daar ook veel problemen mee.. Ik stuur hem volgende week op en krijg dan een nieuwe...

misschien ligt het daaraan.

Verwijderd

ik hoop het voor je?

wat voor hd is/was het?? nieuw, oud, grootte...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=21] :).
Pagina: 1