Wijziging User Review klada- PannenkoekenNL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:27
Betreft review voor :https://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/5345326/215041
Beste,
Is het mogelijk om de review van PannenkoekenNL over onze deal laten verwijderen.
Hadden een deal ,geld dadelijk overgemaakt ,na een week laat deze me gewoon weten dat de deal niet doorgaat. Reden : verkocht aan iemand anders, maar zo gezien daar ook problemen .
Heb al wat contant gehad met pannenkoek maar wil de review niet verwijderen want volgens hem was er geen deal .

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Hallo Microkid,

Heb je voor deze beoordeling al een oplossing ?

Groet

klada

[ Voor 3% gewijzigd door klada op 22-05-2019 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM bekeken en kan niet anders concluderen dat er gewoon een overeenkomst was. Er was wederzijdse overeenstemming over het product, prijs en betalingsgegevens. Jij hebt gewoon keurig het bedrag overgemaakt. Dat @Verwijderd blijkbaar niet altijd z'n bankrekening checkt is niet jouw probleem. Daarnaast is het nogal vreemd van hem om er van uit te gaan dat de deal blijkbaar niet doorgaat. Waarom zou iemand interesse tonen en daarna de deal laten klappen?
Ik heb de review van @Verwijderd verwijderd dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Oké bedankt ,dit topic mag toe