Toon posts:

Paralel Routertje [HOE??]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil via de paralelle kabel internet delen dit schijnt ook te kunnen, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.
Kabel is OK, maar wel een beetje lang 4M

Router is Winroute Pro 4.1

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:34

Yucko

One clown to rule them all !

als je dit van plan bent met kabel of adsl ben je echt goed gek |:(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

hoezo dat dan. De parallelle poort is snel genoeg om geen beperkende factor te zijn. Ik heb het nog nooit in de praktijk gezien en ik denk dat het delen via een conventioneel netwerkje makkelijker is, maar het lijkt me leuk om te horen hoe dat gaat.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
hmm, zou moeten kunnen met directe kabel toegang, als je teminste IP en Gateway in kan stellen

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
ehm koop ff 2 netwerkkaartjes van 40 piek per stuk en een stukkie kabel en je kunt voor minder dan 100 gulden lekker snel internetten op 2 computers.. en ook meteen spellen tegen elkaar spelen en bestanden delen enzo..

die 100 piek toch niet zo veel in vergelijking tot wat je hebt moeten betalen voor Winroute (pro :?) dacht ik zo ! >:) :D

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb namelijk 3 PC's twee met 100Bit netwerkkaarten en een met paralelle kabel op de router.

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
[mierenneuk mode]
Ik wil de pret niet drukken, maar als je echt 100bit netwerkkaarten hebt, is zelfs een serieele verbinding nog sneller :D
[/mierenneuk mode]

Naja... Is gewoon een extra NIC en een elcheapo-hubje niet mogelijk?

Ben je voor hooguit 100piek klaar en je hebt geen gezeik.
Pagina: 1