Sinds een paar weken heb ik een erg vreemd probleem. Wanneer de PC een aantal uren draait werkt het plak commando niet meer en ziet de verkenner er vreemd uit. Ik merk dit meestal door dat iets knippen en plakken niet meer werkt. Wanneer ik iets knip zie je wel dat dit verdwijnt, maar het plakken werkt niet meer. Wanneer dit gebeurt ziet de verkenner er zo uit:

Ik heb een aantal dingen geprobeerd om dit op te lossen:
De explorer sluiten en opnieuw starten.
Windows geupdate.
Nieuwe drivers geinstalleerd.
Dit alles heeft niet geholpen en helaas kan ik er via Google ook niets over vinden. Na een weekje of wat was ik er wel klaar mee om telkens te moeten rebooten om dit op te lossen dus heb ik Windows opnieuw geinstalleerd en het probleem is er nog
Ik heb echt geen idee waar ik dit probleem na een herinstallatie met de nieuwe Windows 10 Pro versie nog mee zou kunnen oplossen. Iemand enig idee ? Wanneer dit probleem zich voordoet is het niet meer kunnen plakken en de vreemde verkenner het enige wat er mis is. De PC werkt verder zonder problemen en een reboot lost het dus voor een paar uur weer op.
Hardware die ik gebruik:
Maximus Hero 7 met nieuwste UEFI.
6700K op stock.
2x 8GB Corsair RAM.
EVGA 1080Ti.
2 stuks Samsung 850PRO SSD's.
WD 6TB Red.
Met als OS dus Windows 10 Pro volledig geupdate en de nieuweste build.

Ik heb een aantal dingen geprobeerd om dit op te lossen:
De explorer sluiten en opnieuw starten.
Windows geupdate.
Nieuwe drivers geinstalleerd.
Dit alles heeft niet geholpen en helaas kan ik er via Google ook niets over vinden. Na een weekje of wat was ik er wel klaar mee om telkens te moeten rebooten om dit op te lossen dus heb ik Windows opnieuw geinstalleerd en het probleem is er nog

Hardware die ik gebruik:
Maximus Hero 7 met nieuwste UEFI.
6700K op stock.
2x 8GB Corsair RAM.
EVGA 1080Ti.
2 stuks Samsung 850PRO SSD's.
WD 6TB Red.
Met als OS dus Windows 10 Pro volledig geupdate en de nieuweste build.