.geek Minecraft viert zijn tiende verjaardag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
geek: Minecraft viert zijn tiende verjaardag

Artikel staat vol met fouten;
Toen hij Inifiniminer ontdekte vielen hem meteen dingen op die hij naar eigen zeggen zelf anders had gedaan.
Rood mist
Meer dan een jaar later kwkomt de eerste alpha-versie van de game uit.
Kwkomt?
komt er een mobiele versie van de game, en worden er beelden getoond van een Xbox 360-editie.
Komma voor 'en'?
Onder andere nieuwe soorten blokken, de mogelijkheid om te handelen, en nieuwe klimaten worden toegevoegd aan de sandbox-game.
Komma voor 'en'?
In januari 2018 bereikt Minecraft stijgt dat aantal naar 144 miljoen en heeft de game 74 miljoen actieve spelers.
'bereikt Minecraft stijgt dat'?
Sinds een paar weken is er een nieuwe update uit met de naam Village & Pillage, die verandert hoe spelers met dorpelingen in de game omgaan.

Deze update veranderde onder andere de manier hoe er met dorpelingen in de game wordt omgegaan.
Hier wordt twee keer hetzelfde gezegd.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even @ValentijnD taggen dan maar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 17-05-2019 17:29 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:20

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Daar ging inderdaad wat missen met mijn eindredactie, thanks voor de meldingen. Wat betreft die komma's: ik ben groot fan van de Oxford comma :)

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozijnpak
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 08:15
Hoi, er staat dat de update om met redstone te werken werd toegevoegd tegelijk met de toevoeging van paarden. Dat klopt niet: redstone bestond al in alpha, al vóór de toevoeging van de Nether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 20:07
TijsZonderH schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:22:
Daar ging inderdaad wat missen met mijn eindredactie, thanks voor de meldingen. Wat betreft die komma's: ik ben groot fan van de Oxford comma :)
Nog een Oxford-comma fan! :o Trouw met me!!

Iedereen vindt mijn grote liefde voor de Oxford comma vreemd :-( M'n vriendin (een taalpuriste in hart en nieren) wordt altijd hysterisch als ik ze gebruik...