Internet vlakbij Tarragona (Spanje)

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022
Weet iemand of er in de buurt van deze camping in spanje: Camping Park Play Bayà http://www.barapark.es internet cafes zijn of een andere mogelijkheid om te internetten. OF een site waar ik informaties over internetafes in spanje.

exacte locatie camping:
C.N. 340 - Km 1.183 43883 - Roda de Barà TARRAGONA (SPAIN)
(in de buurt van Barcelona en ongeveer 40 KM van Salou(of hoe je dat spelt ;)))

Mijn vriendin zit namelijk op die camping met haar ouders en een vriendin :'( en ik kon hellaas niet mee :'(

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Frank Reiber
Thanks
kzal ff kijken of er eentje vlakbij is, maar weet iemand anders nog plaatsen dichtbij waar ze zou kunnen internetten of waar ik die informatie zou kunnnen vinden/zoekn?

Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je ziet op veel plekken in Spanje van die 'Mesa-Internet-Money'-dingen.. een soort Internet-telefooncellen. Kijk vooral eens in speelhallen. Werkt best aardig (zoek wel vantevoren ff uit hoe je WinU uitschakelt :)).

• El Jefe
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 21:34 schreef Bigs het volgende:
Je ziet op veel plekken in Spanje van die 'Mesa-Internet-Money'-dingen.. een soort Internet-telefooncellen.
Ja daar heb ik het 1,5 week geleden in Barcelona ook mee geprobeerd om ff op GoT te komen en een berichtje achter te laten. Maar dat ding werkte echt voor geen meter... kdenk dat ie volgens mij op dat moment helemaal geen connectie met internet had, er gebeurde dan ook bij de sites die ik probeerde helemaal niets. ;(
Een voordeel: Ze zijn (als ze werken) iig wel goedkoop.

• Frank Reiber
Op donderdag 26 juli 2001 21:34 schreef Bigs het volgende:
Je ziet op veel plekken in Spanje van die 'Mesa-Internet-Money'-dingen.. een soort Internet-telefooncellen. Kijk vooral eens in speelhallen. Werkt best aardig (zoek wel vantevoren ff uit hoe je WinU uitschakelt :)).
Is er ook een internetsite met de locaties van al die 'Mesa-Internet-Money'-dingen?

• Bigs
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 21:40 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Ja daar heb ik het 1,5 week geleden in Barcelona ook mee geprobeerd om ff op GoT te komen en een berichtje achter te laten. Maar dat ding werkte echt voor geen meter... kdenk dat ie volgens mij op dat moment helemaal geen connectie met internet had, er gebeurde dan ook bij de sites die ik probeerde helemaal niets. ;(
Een voordeel: Ze zijn (als ze werken) iig wel goedkoop.
Hmm.. bij mij werkte het best goed. En ze zijn zo slim om er mIRC op te installeren, waardoor je dus gewoon alles kunt doen.. /run telnet.exe /run notepad system.ini etc etc :)

Alleen wel altijd ff op reset duwen voordat je je geld erin gooit :)

Verwijderd

ja ik weet het ik ben er namelijk week geleden geweest, als je ff zoekt dan vind je er wel 1 in tarragona en anders ga je ff met de trein naar barcelona. de trein is daar goedkoop, en op de rambla in barcelona zit een easyinternet ding. ik heb nog 6 min. over :P maar in tarragona zit er ook wel één.

• Frank Reiber
Op vrijdag 27 juli 2001 11:08 schreef sinterklaasrulez het volgende:
ja ik weet het ik ben er namelijk week geleden geweest, als je ff zoekt dan vind je er wel 1 in tarragona en anders ga je ff met de trein naar barcelona. de trein is daar goedkoop, en op de rambla in barcelona zit een easyinternet ding. ik heb nog 6 min. over :P maar in tarragona zit er ook wel één.
Weet je wat meer info waar in tarrogana hij precies is? (khoop dat je dit leest omdat ik uit je bericht opmaak dat je nog op vakantie bent)

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 19:21 schreef FrankR het volgende:

[..]

Weet je wat meer info waar in tarrogana hij precies is? (khoop dat je dit leest omdat ik uit je bericht opmaak dat je nog op vakantie bent)
nee, ik ben al thuis maar volgens mij (pin me dur nie op vast) was in de buurt van de oude rambla van tarragona een inet cafe. Rambla=soort boulevard in spanje

• Frank Reiber
Op vrijdag 27 juli 2001 19:40 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

nee, ik ben al thuis maar volgens mij (pin me dur nie op vast) was in de buurt van de oude rambla van tarragona een inet cafe. Rambla=soort boulevard in spanje
weet je nog wat meer over dit internet cafe?
naam? website? hoe het gebouw waar ze inzitten eruit zag? e.d.?

kben zelf opzoek naar een website over de plaats tarragona om daar voor meer info te zoeken :| maar de meeste zijn in het spaans en hebben geen engelse versie :(

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:47

botoo

💀 too old to die young

er zijn 'surf the web' internetcafe's, te herkennen aan een sterk oranje kleurstelling.
In Tarragona weet ik het niet, maar in Salou en Cambrils zijn er wel filialen

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Frank Reiber
Op zaterdag 28 juli 2001 21:18 schreef botoo het volgende:
er zijn 'surf the web' internetcafe's, te herkennen aan een sterk oranje kleurstelling.
In Tarragona weet ik het niet, maar in Salou en Cambrils zijn er wel filialen
Weet je misschien ook het adres van de website van 'surf the web'

• Frank Reiber
Hehe ik heb eindelijk de adressen van maarliefst 4 internetcafes in Tarragonnan :)

Daar ga ik eens mijn vriendin mee blijmaken :) Ik zal ze ook gaan toevoegen aan die 4 sites van de eerste reply. gewoon gewoon ff aanmelden op die sites, bij 1 daarvan kon dat in iedergeval :)

Voor mensen die ook misschien naar Tarragonna gaan, hier zijn de vier adressen:

Internetcafés in Tarragona:

*Keli@n-net
Estanislao Figueres, 19. 43003 Tarragona
Tel. 977.25.21.76
e-mail: keliantarragona@ctv.es

*CiberLand
Av. Andorra, 5. 43002 Tarragona
Tel. 977 24.10.71
e-mail: Ciberland.net@terra.es

*Ciberspai.net
Estanislao Figueres, 58, bajos. 43003 Tarragona
Tel. 977.24.57.64 - Fax 977.39.45.53
e-mail: ciberspai@teleline.es

*Hollywood Café
Marqués de Montoliu, 4. 43003 Tarragona
Tel. 977.23.14.04

Pagina: 1