LED membraan toetsenbord met hoge configuratie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tweakn00b
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik zoek een full toetsenbord met de volgende eigenschappen:

- membraan toetsen (mechanisch vind ik te luidruchtig)
- LED kleur en licht sterkte, dat ik per toets kan instellen, bij voorkeur switchen tussen verschillende configuraties
- veel macro's die eveneens kan switchen tussen verschillende configuraties
- Toetsenbordindeling: Qwerty
- Taal: US Internationaal
- prijs: € 50 tot € 100,-
- kleur zwart

Een voorbeeld van een (helaas) mechanisch 60% toetsenbord: Anne Pro 2

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08-2025

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• tweakn00b
Veel toetsenborden gebruiken LED als een soort gimmic. Omdat het systeem in het donker staat is voor mij LED met vergaande configuratie van belang. En voor de workflow veel macro's.

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08-2025

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

tweakn00b schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:00:
[...]

Veel toetsenborden gebruiken LED als een soort gimmic. Omdat het systeem in het donker staat is voor mij LED met vergaande configuratie van belang. En voor de workflow veel macro's.
Dan zoek je uit de lijst - die overigens al je andere eisen bevat - eentje die dat kan :?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• tweakn00b
Wintervacht schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:01:
[...]

Dan zoek je uit de lijst - die overigens al je andere eisen bevat - eentje die dat kan :?
Zo specifiek zijn de omschrijvingen helaas niet. Vandaar de vraag hier op het forum, in de hoop dat iemand er 1-tje weet.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar kan je dan specifieker zijn wat je wil? Bij mijn Razer toetsenbord kan ik gewoon de LED kleur per toets instellen volgens mij. Wel een tering werk, gezien je normaal groepen toetsen instelt, dus als echt elke toets een individuele kleur moet hebben ben je nog wel even bezig, maar het kan wel.

Elk beetje gaming toetsenbord kan met macros overweg, maar anders heb je nog AutoHotkey.

• tweakn00b
Sissors schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:08:
Maar kan je dan specifieker zijn wat je wil? Bij mijn Razer toetsenbord kan ik gewoon de LED kleur per toets instellen volgens mij. Wel een tering werk, gezien je normaal groepen toetsen instelt, dus als echt elke toets een individuele kleur moet hebben ben je nog wel even bezig, maar het kan wel.

Elk beetje gaming toetsenbord kan met macros overweg, maar anders heb je nog AutoHotkey.
Niet iedere toets. Maar omdat ik het systeem voor verschillende doeleinden gebruik zou het mooi zijn als ik snel tussen verschillende gebruiksmodus kan switchen. En dan voor iedere modus een configuratie kan instellen. Meestal zal dat neerkomen op 1 en zelfde led kleur met een dozijn of 2 aan aparte instellingen al dan niet gekoppeld aan een macro
Pagina: 1