Goed systeem om te gamen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Mijn neefje wil een game-pc kopen. Hij wil dat van zijn spaarcentjes doen en hij heet dit systeem gevonden: https://azerty.nl/product...-3-0-ghz-geforce-gtx-1060

Ik ben daar niet helemaal in thuis.

Hij wil er Fortnite en Rocket League op spelen.

Ik denk dat dit qua pc, dus rond de 600EUR ook zijn budget zal zijn. Er staat verder ook demo bij, betekent dit dat deze als demo-model gebruikt kan zijn?

Dank je wel vast voor jullie hulp! Sorry maar ik ben er helemaal niet in thuis en wil toch dat dat manneke iets goeds heeft. Ik zie ook wel losse onderdelen staan en een topic hier op Tweakers, maar dan moeten we zelf alles in elkaar zetten en dat kunnen we niet.

Met vriendelijke groet,
Rob

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorick90
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-08 16:21
Beste Dehv27,

Het is geen slechte PC, mocht je neefje wat concessies doen op het gebied van grafische weergaven (dus 1080p op medium kwaliteit). Het zal de games wel kunnen draaien.

Maar als je 600 euro wilt uitgeven voor een PC denk ik dat je bij Vraag & Aanbod betere PC's kunt vinden met betere specificaties deze kunnen zowel nieuw als tweede hands zijn.
Ook in de Best Buy Guides van Tweakers vind je een systeem van 700 euro met betere specificaties: https://tweakers.net/revi...019-basisgamesysteem.html
Mocht die 100 euro erbij te veel zijn dan kan je eventueel een AMD RX570 grafische kaart i.p.v. de nVidia GTX1660 in het systeem plaatsen. (dat is ongeveer de 100 euro verschil).
Dan heb je een iets toekomst bestendigere PC naar mijn mening :)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_S1985
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 21:28
De 3GB van die 1060 videokaart is al snel een bottleneck in veel moderne games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepsiblik
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-08 10:54
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:07:
He mensen,

Mijn neefje wil een game-pc kopen. Hij wil dat van zijn spaarcentjes doen en hij heet dit systeem gevonden: https://azerty.nl/product...-3-0-ghz-geforce-gtx-1060

Ik ben daar niet helemaal in thuis.

Hij wil er Fortnite en Rocket League op spelen.

Ik denk dat dit qua pc, dus rond de 600EUR ook zijn budget zal zijn. Er staat verder ook demo bij, betekent dit dat deze als demo-model gebruikt kan zijn?

Dank je wel vast voor jullie hulp! Sorry maar ik ben er helemaal niet in thuis en wil toch dat dat manneke iets goeds heeft. Ik zie ook wel losse onderdelen staan en een topic hier op Tweakers, maar dan moeten we zelf alles in elkaar zetten en dat kunnen we niet.

Met vriendelijke groet,
Rob
Een wat ouder beestje. De CPU is 7de generatie Intel. We zitten nu op 9. Maar met name de videokaart is wat ouder. Ik zou zelf wat bij elkaar zoeken en in elkaar draaien.

- Ryzen 2600
- Een ASRock B470 moederbord
- nVidia GTX 1660 of AMD 580
- Twee reepjes 4GB geheugen
- Een Intel 660p 512Mb SSD
- Corsair RM450 voiding
- Niet te duur kastje er omheen

Zoek eens wat bij elkaar en zet het in een lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-09 17:55
Of je besteld het los en laat het een tweaker het bouwen, ik doe het gratis voor je kom maar langs