plagiaatcontrole rage 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-03 15:23
reviews: Rage 2 - Weet belofte niet helemaal in te lossen
video: Rage 2 - Weet belofte niet helemaal in te lossen

@LukevanDrie & @Tweakjur

In beide berichten dezelfde tekst met verschillende auteurs.....
Het is ongeveer een jaar geleden dat we op de burelen van Avalanche Studios in Stockholm voor het eerst kennis maakten met Rage 2.
......
En toch is Rage 2 niet helemaal geworden wat we ervan hadden verwacht.

[ Voor 5% gewijzigd door hans3702 op 17-05-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 07:29

Grannd

da Granndest

Ik dank dat op het moment dat ze beide voor dezelfde werkgever werken het niet als een issue wordt gezien, hoezo zou dit plagiaat zijn?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LukevanDrie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 09:19

LukevanDrie

Teamlead Mediateam
(jarig!)
Bedankt voor je oplettendheid @hans3702.

De video en review krijgen altijd dezelfde titel mee omdat deze simpelweg bij elkaar horen, er is dus geen sprake van plagiaat. Normaal publiceren we de video echter niet in de nieuwslijst en komt deze los in het videoblok. Dan krijg je deze dubbeling ook niet. Het videoblok komt binnenkort terug op de frontpage, dan zie je deze dubbele titels niet meer in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
Grannd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:25:
Ik dank dat op het moment dat ze beide voor dezelfde werkgever werken het niet als een issue wordt gezien, hoezo zou dit plagiaat zijn?
definitie van Plagiaat of letterdieverij is "het overnemen van stukken, gedachten, [of] redeneringen van anderen en deze laten doorgaan voor eigen werk".

En dat is zeker wat hier van toepassing is als je het vanuit het standpunt van een tweaker ( bezoeker) leest
Bij beide identieke berichten staat rechts boven door ( naam) en de van tekst 218 woorden is 100% gelijk maar de auteur dus niet.

@Grannd Maar ik schrijf negens plagiaat alleen in de titel als een "clickbite" plagiaatcontrole, als ik het nog kon aanpassen had ik er "plagiaatcontrole" rage 2 voor je van gemaakt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hans3702
@LukevanDrie Nu ik het vanmorgen weer zag gebeuren met android Q video viel het muntje helemaal, Tweakers is dus de FP aan het restylen en tijdelijk is dus het video blok ( module, wiget, div) op deze pagina uitgezet en staan de video reviews in de tijdlijn. En omdat de video review de eerste 2 alinea van het bijbehorende artikel herhaald en op één woord na ook de titel deelt lijkt het dubbel.

Vanuit webdesign / content management ben ik wel benieuwd waarom je hier twee berichten van maakt en niet de video in het hoofdartikel opneemt en dat van een video tag voorziet en evt de layout conditioneel maakt ( CSS / PHP) afhankelijk van de ingang waardoor je tot de content komt.