Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

airco mitsubishi melcloud

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertha
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-05 09:26
Heeft iemand ervaring met de Domoticz Melcloud pluging? ik draai nu met het Oude script en dat gaat met horten en stoten. het werkt wel en dan weer niet. Als ik het nieuwe script gebruik dan werkt het totaal niet.

De maker Gysmo, reageert niet meer op vragen van gebruikers en dat is jammer want het ziet er goed uit. het is in python geschreven en daar heb totaal geen verstand van.

is er iemand die hier verstand van heeft en hiermee zou kunnen helpen of heeft iemand wellicht al een goede oplossing hiervoor gevonden?

alvast bedankt voor jullie reacties.

• césaar
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22:12
Welke functies wil je precies?
Ik heb zelf geen ervaring met domoticz, maar ik maakte mijn domme airco 'smart' mbhv een wemos D1 mini +ir shield. via mqtt commando's (bij mij aangestuurd vanuit node red) leg ik de airco aan, pas ik fan speed en temp aan.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True