Joomla website tijdelijk bypassen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeHell
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
Mijn vraag
Ik heb een website draaien in Joomla 1.6, deze is gehacked en de provider heeft de boel geblokkeerd. Nou weet ik nu te weinig van Joomla om deze snel te upgraden naar 3.9.4. Ik wil eigenlijk de boel even parkeren en tijdelijk een oude html website weer activeren.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Joomla 1.6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb wel ftp toegang tot de server, maar als ik alle mappen verwijder en een index.html pagina plaats, dan verschijnt een loginscherm. Is dat nog een Joomla restant van ergens? En iemand tip hoe dit eenvoudig op te lossen?
Ik heb ook toegang tot de backend van Joomla op de server.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt index.php hernoemen naar joomla.php. Als je dan zorgt dat er een index.html voor de statische pagina staat, zal die laatste geserveerd worden. Je kunt die statische pagina trouwens ook index.php noemen, dan werken de meeste links nog (hoewel dan de statische pagina getoond zal worden).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeHell
Bedankt voor de reactie.
Als ik dat doe, en de url open, dan verschijnt de melding voor gebruikersnaam en wachtwoord. Maar in Edge zie ik nu ook : "De server geeft Account blocked, contact support aan als serverbron".
Ligt dus aan de hosting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Jep, informeer even bij de hosting, en probeer tot een goed stappenplan te komen zodat je veilig kan updaten.
Een loginscherm plaatsen hostings wel vaker, als ze een website isoleren vanwege malafide content en hackpogingen.

[ Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2019 23:40 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeHell
De blokkering van de site is inmiddels opgeheven, de statische site werkt nu prima.
Dank voor reacties, hier kan nu een slotje op.

• 123Ron
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-05 14:02
*snip* Euh, Werving wordt hier niet toegestaan.

[ Voor 85% gewijzigd door RobIII op 16-08-2019 02:07 ]

Pagina: 1