Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Logitech G402] Linkermuisknop blijft haken

Pagina: 1
Acties:

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Beste Tweakers, mijn Logitech G402 heeft het probleem dat de linkermuisknop vaak blijft haken. Zonder dat ik de knop indruk registreert de PC klikken. Als ik in de muissetting de knoppen omwissel, dan verschijnt overal de het rechtermuisknopmenu. Het gebeurt niet altijd, soms gaat dit na een tijdje weer weg, en de volgende dag is het er weer.

Het ligt dus echt aan de muis zelf. Kan ik de muis weggooien (4 jaar en 10 dagen oud) of is er een manier om dit op te lossen?

[ Voor 12% gewijzigd door amas op 16-05-2019 18:51 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bel Logitech. Ik heb oudere muizen van ze mogen weggooien en een nieuwe gekregen.

Nee heb je, ja kan je krijgen :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:56

World Citizen

FreeReef.nl

Je kunt hem in de vaatwasser duwen en daarna goed drogen.

Beter is openhalen en schoonmaken met alcohol, maar rand apparatuur gaat bij mij altijd de vaatwasser in.
(leg hem op een ventilator oid.. zodat er wat lucht doorheen gaat)

Hoogstwaarschijnlijk zit er wat vuil in en blijft de knop hangen. Althans, als hij het soms wel en soms niet doet. Dat lijkt me vuil dan.

[ Voor 9% gewijzigd door World Citizen op 17-05-2019 07:16 ]

FreeReef.nl

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:00:
Bel Logitech. Ik heb oudere muizen van ze mogen weggooien en een nieuwe gekregen.

Nee heb je, ja kan je krijgen :)
Zal ik doen. Misschien had iemand een makkelijke manier om het op te lossen. Maar een gegeven paard ga ik natuurlijk niet in de bek kijken.
World Citizen schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:14:
Je kunt hem in de vaatwasser duwen en daarna goed drogen.

Beter is openhalen en schoonmaken met alcohol, maar rand apparatuur gaat bij mij altijd de vaatwasser in.
(leg hem op een ventilator oid.. zodat er wat lucht doorheen gaat)

Hoogstwaarschijnlijk zit er wat vuil in en blijft de knop hangen. Althans, als hij het soms wel en soms niet doet. Dat lijkt me vuil dan.
In de vaatwasser? Weet je het zeker? Water + electronica = geen goed idee heb ik geleerd...

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:56

World Citizen

FreeReef.nl

Zekerheid kan ik je niet geven, maar bij mij gaat het goed. Meestal zijn tobo's en muizen spatwaterdicht, en overleven ze dit wel. Het is een kwestie van snel drogen... dus op een ventilator zetten ofzo zodat er weinig tijd is voor corrosie.

Ik heb nog nooit iets gesloopt zo, maar wellicht doe jij het en is het kapot. Dat kan ik niet uitsluiten.

(ik doe dit niet met andere hardware natuurlijk :) )

En anders koop je dus een literfles alcohol en mik je het daar in. Dat vervliegt super snel, en weekt ook veel los.

[ Voor 19% gewijzigd door World Citizen op 17-05-2019 14:01 ]

FreeReef.nl

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Voor die 40 euro zou ik gewoon een nieuwe kopen dan weet je zeker dat ie weer een aantal jaar goed is.
Pagina: 1