Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Bel Logitech. Ik heb oudere muizen van ze mogen weggooien en een nieuwe gekregen.
Nee heb je, ja kan je krijgen
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je kunt hem in de vaatwasser duwen en daarna goed drogen.
Beter is openhalen en schoonmaken met alcohol, maar rand apparatuur gaat bij mij altijd de vaatwasser in.
(leg hem op een ventilator oid.. zodat er wat lucht doorheen gaat)
Hoogstwaarschijnlijk zit er wat vuil in en blijft de knop hangen. Althans, als hij het soms wel en soms niet doet. Dat lijkt me vuil dan.
Beter is openhalen en schoonmaken met alcohol, maar rand apparatuur gaat bij mij altijd de vaatwasser in.
Hoogstwaarschijnlijk zit er wat vuil in en blijft de knop hangen. Althans, als hij het soms wel en soms niet doet. Dat lijkt me vuil dan.
[ Voor 9% gewijzigd door World Citizen op 17-05-2019 07:16 ]
FreeReef.nl
Zal ik doen. Misschien had iemand een makkelijke manier om het op te lossen. Maar een gegeven paard ga ik natuurlijk niet in de bek kijken.MAX3400 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:00:
Bel Logitech. Ik heb oudere muizen van ze mogen weggooien en een nieuwe gekregen.
In de vaatwasser? Weet je het zeker? Water + electronica = geen goed idee heb ik geleerd...World Citizen schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:14:
Je kunt hem in de vaatwasser duwen en daarna goed drogen.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Zekerheid kan ik je niet geven, maar bij mij gaat het goed. Meestal zijn tobo's en muizen spatwaterdicht, en overleven ze dit wel. Het is een kwestie van snel drogen... dus op een ventilator zetten ofzo zodat er weinig tijd is voor corrosie.
Ik heb nog nooit iets gesloopt zo, maar wellicht doe jij het en is het kapot. Dat kan ik niet uitsluiten.
(ik doe dit niet met andere hardware natuurlijk
)
En anders koop je dus een literfles alcohol en mik je het daar in. Dat vervliegt super snel, en weekt ook veel los.
Ik heb nog nooit iets gesloopt zo, maar wellicht doe jij het en is het kapot. Dat kan ik niet uitsluiten.
(ik doe dit niet met andere hardware natuurlijk
En anders koop je dus een literfles alcohol en mik je het daar in. Dat vervliegt super snel, en weekt ook veel los.
[ Voor 19% gewijzigd door World Citizen op 17-05-2019 14:01 ]
FreeReef.nl
Voor die 40 euro zou ik gewoon een nieuwe kopen dan weet je zeker dat ie weer een aantal jaar goed is.
Pagina: 1