Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor World of Warcraft en wellicht een beetje CS:GO.
Ik heb een tijdje geleden mijn build en monitor verkocht en vervolgens een mac mini/4k monitor gekocht. Dit, voor werk doeleinde. Nou begint het alweer te klagen om toch soms wat te gamen maar wil ik dit niet op mijn mac doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het is de bedoeling om rond de 700€ uit te komen. Dit lijkt mij prima voor mijn doeleinde.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis/toetsenbord en een 4k monitor. Deze monitor heeft Freesync maar ik heb liever geen AMD GPU. Is dat een probleem overigens?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een basis systeem met 16gb ram, kleine ssd, enkele gpu. enfin:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met GPU's heb ik zelf positieve ervaringen met Nvidia kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, graag niet te luid, that's it
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Nou ik vraag mij af hoe het zit aangezien ik met een 4k monitor zit(Die naar mijn idee niet echt heel geschikt is voor gamen: pricewatch: LG 27UK650-W Zilver, Zwart )
Maar, hoe zit dat nou met gaming? Ik heb geen zin om een GPU te kopen van 5-600€ dus 4k gaming zal wel niet gaan werken. Maar word het scherm niet heel blurry als ik op 1920x1080 ga spelen op een 4k monitor?
De pc zal gebruikt worden voor World of Warcraft en wellicht een beetje CS:GO.
Ik heb een tijdje geleden mijn build en monitor verkocht en vervolgens een mac mini/4k monitor gekocht. Dit, voor werk doeleinde. Nou begint het alweer te klagen om toch soms wat te gamen maar wil ik dit niet op mijn mac doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het is de bedoeling om rond de 700€ uit te komen. Dit lijkt mij prima voor mijn doeleinde.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis/toetsenbord en een 4k monitor. Deze monitor heeft Freesync maar ik heb liever geen AMD GPU. Is dat een probleem overigens?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een basis systeem met 16gb ram, kleine ssd, enkele gpu. enfin:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G | € 242,- | € 242,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 73,01 | € 73,01 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 250GB | € 78,99 | € 78,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 684,70 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met GPU's heb ik zelf positieve ervaringen met Nvidia kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, graag niet te luid, that's it
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Nou ik vraag mij af hoe het zit aangezien ik met een 4k monitor zit(Die naar mijn idee niet echt heel geschikt is voor gamen: pricewatch: LG 27UK650-W Zilver, Zwart )
Maar, hoe zit dat nou met gaming? Ik heb geen zin om een GPU te kopen van 5-600€ dus 4k gaming zal wel niet gaan werken. Maar word het scherm niet heel blurry als ik op 1920x1080 ga spelen op een 4k monitor?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2019 13:57 ]