-
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 05-09-2023 11:04 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
[ Voor 12% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 16-05-2019 08:37 ]
Maar verbouwen kost geld. En als die verbouwing nodig is, loop je daarmee potentiële kopers mis.Erwin schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:41:
Wij hebben recent een huis gekocht waar de verkopers bij de bouw gekozen hebben voor 2 slaapkamers in plaats van 3, daar zijn wij erg blij mee. Is dus geheel afhankelijk van de koper.... En alles kan verbouwd worden!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Toevallig ben ik zelf ook op zoek naar een woning, waarbij ik drie slaapkamers wil op de eerste verdieping (ouder + 2 kinder kamers).hyptonize schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:47:
[...]
Maar verbouwen kost geld. En als die verbouwing nodig is, loop je daarmee potentiële kopers mis.
Als je op aantal kamers filtert dan klopt het inderdaad vaak niet. Dan wordt een kast ook meegenomen als ruimtekabeltjekabel schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:09:
Dat aantal kamers klopt zo vaak niet, zijn er echt mensen die daar op filteren?
Ik zou willen filteren op plafondhoogte, maar helaas..
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Dat zijn dezelfde naaistreken als een huis uit 1905 met een bouwjaar 2015 op Funda zetten omdat het toen "geheel verbouwd is"N1ckk schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:14:
Wat je ook zou kunnen doen in die wereld is een render laten maken in Floorplanner met een “idee” als je de slaapkamers anders zou indelen. Dit opnemen in de verkooptekst als optie en de kosten voor de verbouwing zeer laag schatten / overdrijven. Daarna in de filters gewoon het “uiteindelijke” getal slaapkamers opnemen.
Boeverij? Ja, maar zie het genoeg gebeuren. Je spooft hoogstens de zoekmachine van Funda.
Ook dan niet altijd. Ik gebruik dat hele filter niet. Op de kosten van een huis, keuken die toch niet goed is, koelkast die na een half jaar kapot gaat en antieke CV ketel is het plaatsen van een wandje toch niet zo'n probleem?Highfive95 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:24:
[...]
Als je op aantal kamers filtert dan klopt het inderdaad vaak niet. Dan wordt een kast ook meegenomen als ruimte![]()
Maar als je op slaapkamers filtert klopt het meestal wel. Dan krijg je meestal wel echt het aantal slaapkamers te zien. Ik denk dat maar een klein deel echt op slaapkamers filtert overigens.
Wat mij wel opvalt is dat huizen met boven maar 2 slaapkamers in onze omgeving vaak langer te koop staan. Het betreft dat vrijstaand met toch redelijk wat grond. Meestal toch iets meer voor gezinnen denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door JJ Le Funk op 16-05-2019 20:44 ]
~
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq