Ik heb 1,5 jaar geleden een Sharkoon toetsenbord gekocht en deze werkte prima tot begin dit jaar, toetsen werden soms dubbel aangeslagen. Na contact met de winkel meteen in de originele doos opgestuurd, en binnen 2 dagen kwam hij aan en kreeg ik te horen dat hij inderdaad niet werkte zoals het hoorde, helaas was het toetsenbord niet meer te koop en dus werd mij een 10keyless toetsenbord van dezelfde prijs aangeboden met dezelfde switches.
Ik ging akkoord hiermee omdat ik vooral de blauwe switches heel erg fijn vind typen, uiteindelijk toetsenbord volgende dag in huis en alles werkte prima.
Tot een week geleden, het nieuwe toetsenbord nog geen 3 maanden oud heeft dezelfde symptomen en ik kan er niet meer mee overweg.
Contact met de webwinkel, precies hetzelfde als de vorige keer, maar deze keer had ik de originele doos er helaas niet bij (werd vermeld dat de originele doos het liefst er wel bij moet, maar niet vereist). Ook het formulier uitgeprint, erop uitgelegd dat het mijn 2e toetsenbord was, en ik liever een ander toetsenbord wou hebben om het probleem algeheel te voorkomen.
Op zaterdag verzonden, op dinsdag kreeg ik de melding dat hij binnen was:
Binnen garantie periode : Ja
Ingeleverde accessoires : Boekje
Product verpakking : geen
Verzend verpakking : Voldoende
Product Staat : Goed
Contactgegevens :
Bij gebleken defect : Crediteren
Ik had het toetsenbord stevig verzonden in een wel wat grote doos super goed gevuld om te voorkomen dat er iets fout ging, ook had ik het boekje er helemaal niet bij gedaan aangezien ik die had weg gedaan samen met de originele doos. Niets groots, maar wel opvallend vond ik.
Nu kreeg ik vandaag op woensdag de volgende mail:
Ik was verbaasd, en heb bijna meteen een mail terug gestuurd waarin ik verwijs naar het toetsenbord, en eventueel dezelfde test te doen als die is doorgaan, omdat het precies hetzelfde probleem is.
Ik snap alleen niet heel erg goed wat ik nu kan doen? Mijn toetsenbord werkt niet, maar de winkel claimt dat er helemaal niets mis is met het toetsenbord? Ik heb ook nog geen mail terug gehad, en bellen kon helaas maar tot 1800 (ik dacht 2200), maar ik heb geen idee hoe ik dit nu verder aan moet pakken.
Ik ben best bereid extra te betalen om een toetsenbord van een ander merk te halen, maar als de winkel het probleem niet erkent heb ik geen poot om op te staan?
Mijn plan was om morgen te bellen gezien ik mail krijg op mijn reactie mail waarin werd gezegd dat er een grote drukte is waardoor mails niet zo snel als normaal worden beantwoord, maar ik heb geen idee wat ik zou moeten zeggen, in mijn ervaring word altijd alleen verwezen naar de winkel policy en dergelijke, wat kan ik het beste doen in deze situatie? Ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk weer een lekkere typeplank!
Ik ging akkoord hiermee omdat ik vooral de blauwe switches heel erg fijn vind typen, uiteindelijk toetsenbord volgende dag in huis en alles werkte prima.
Tot een week geleden, het nieuwe toetsenbord nog geen 3 maanden oud heeft dezelfde symptomen en ik kan er niet meer mee overweg.
Contact met de webwinkel, precies hetzelfde als de vorige keer, maar deze keer had ik de originele doos er helaas niet bij (werd vermeld dat de originele doos het liefst er wel bij moet, maar niet vereist). Ook het formulier uitgeprint, erop uitgelegd dat het mijn 2e toetsenbord was, en ik liever een ander toetsenbord wou hebben om het probleem algeheel te voorkomen.
Op zaterdag verzonden, op dinsdag kreeg ik de melding dat hij binnen was:
Binnen garantie periode : Ja
Ingeleverde accessoires : Boekje
Product verpakking : geen
Verzend verpakking : Voldoende
Product Staat : Goed
Contactgegevens :
Bij gebleken defect : Crediteren
Ik had het toetsenbord stevig verzonden in een wel wat grote doos super goed gevuld om te voorkomen dat er iets fout ging, ook had ik het boekje er helemaal niet bij gedaan aangezien ik die had weg gedaan samen met de originele doos. Niets groots, maar wel opvallend vond ik.
Nu kreeg ik vandaag op woensdag de volgende mail:
De eerste keer kreeg ik een nette mail van een persoonlijk iemand, en nu stond er alleen de naam van de winkel hen klantenservice, en ik kreeg ook de eerste keer meteen te horen wat ik kon doen, nu alleen een mail waarin word gezegd dat het toetsenbord het gewoon doet, hij retour word gestuurd, en als ik vragen heb word verwezen naar hen klantenservice.Uit onze testen is gebleken dat het product naar behoren functioneert.
Opmerking m.b.t de test:
* Wij hebben de ingeleverde toetsenbord uitvoerig op de opgegeven klacht getest en geen afwijkingen geconstateerd.
Wanneer u het product aan ons geretourneerd heeft via de post, zullen wij deze kosteloos aan u retour zenden. Indien u het product in onze showroom heeft ingeleverd, kunt u het product komen afhalen in onze showroom.
Bij eventuele vragen kunt u contact met ons opnemen via het e-mail adres
*knip* De naam van de webwinkel is hier irrelevant en dus niet nodig om te posten.
Ik was verbaasd, en heb bijna meteen een mail terug gestuurd waarin ik verwijs naar het toetsenbord, en eventueel dezelfde test te doen als die is doorgaan, omdat het precies hetzelfde probleem is.
Ik snap alleen niet heel erg goed wat ik nu kan doen? Mijn toetsenbord werkt niet, maar de winkel claimt dat er helemaal niets mis is met het toetsenbord? Ik heb ook nog geen mail terug gehad, en bellen kon helaas maar tot 1800 (ik dacht 2200), maar ik heb geen idee hoe ik dit nu verder aan moet pakken.
Ik ben best bereid extra te betalen om een toetsenbord van een ander merk te halen, maar als de winkel het probleem niet erkent heb ik geen poot om op te staan?
Mijn plan was om morgen te bellen gezien ik mail krijg op mijn reactie mail waarin werd gezegd dat er een grote drukte is waardoor mails niet zo snel als normaal worden beantwoord, maar ik heb geen idee wat ik zou moeten zeggen, in mijn ervaring word altijd alleen verwezen naar de winkel policy en dergelijke, wat kan ik het beste doen in deze situatie? Ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk weer een lekkere typeplank!
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 16-05-2019 07:28 ]