Geforce DRR temperatuur

Pagina: 1
Acties:

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Ik heb dus echt een vage kuur met mee GF DDR ... ik speel CS, geen probleem.
Start ik Max Payne op, 5 minuten gespeeld... *flop* computer gereset..spontaan... voel ik aan me videokaart.. ding is gloeiend heet. Zelfs op allerlaagste settings en alles.. iemand een idee hoe dat komt? Het kan toch niet zo zijn dat dat spel mijn gpu zo zwaar belast dat ie zichzelf oververhit? Zelfs underclocked is ie binnen 5 minuten al te warm en reset mijn systeem zichzelf...echt neppe shit dus.

mijn systeempie:
Athlon 750, 256 RAM, win98 .. blablabla

Kan dit een bug zijn in het spel? of is mijn hardware gewoon gaar?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Op donderdag 26 juli 2001 19:52 schreef bille het volgende:

Start ik Max Payne op, ... *
MAY PAYNE???? waar heb je die vandaan :?

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 20:17 schreef FMS het volgende:

[..]

MAY PAYNE???? waar heb je die vandaan :?
goh heb jij die dan NOG niet ;)

Op dezelfde plek waar je andere games koopt heh ;) ... een winkel...

edit:
vergeet ik helemaal te zeggen dat een gf1-ddr erg heet wordt, wel 70 graden soms herriner ik me van een asus die ik eens had.

Verwijderd

Zet er ff een fan op. Gewoon als test of max pane het dan wel doet. Een systeem fan ofzo.

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
hmm..probleem klinkt zo bekent :) had het ook eens gehad bij quakeIII..maar probleem was opgelost nadat ik terug geklokt heb. En tja mijn Gf 1 DDR wordt ongeveer 50 graden warm als ik speel. Heb je deze probleem niet eerder gehad bij andere spelen?(spelen die zwaar zijn voor je kaart bijv. Quake) CS is namelijk niet echt zwaar voor de kaart.

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Verwijderd

hehe
ik had dit juist met mijn geforceSDR van creative 2 jaar terug
ding werd zo pokkehete dat na 10 minuten full load gamen een spontane reboot geeft....(dit was in combi met een p3 667)
gewoon gerolen voor een g400 max...geen spijt van gehad... :)

Verwijderd

gewoon een kleine peltier en vette heatsink erop zoals ik, je GeForce zal niet meer crashen >:)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Op donderdag 26 juli 2001 20:27 schreef Captain-Kurk het volgende:

[..]

goh heb jij die dan NOG niet ;)

Op dezelfde plek waar je andere games koopt heh ;) ... een winkel...

edit:
vergeet ik helemaal te zeggen dat een gf1-ddr erg heet wordt, wel 70 graden soms herriner ik me van een asus die ik eens had.
Hij is van de week in america uitgekomen dacht ik :)
Maar ik heb hem ook (orginele iso) *D
Pagina: 1