Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
MAY PAYNE???? waar heb je die vandaanOp donderdag 26 juli 2001 19:52 schreef bille het volgende:
Start ik Max Payne op, ... *
Verwijderd
goh heb jij die dan NOG nietOp donderdag 26 juli 2001 20:17 schreef FMS het volgende:
[..]
MAY PAYNE???? waar heb je die vandaan
Op dezelfde plek waar je andere games koopt heh
edit:
vergeet ik helemaal te zeggen dat een gf1-ddr erg heet wordt, wel 70 graden soms herriner ik me van een asus die ik eens had.
Verwijderd
Zet er ff een fan op. Gewoon als test of max pane het dan wel doet. Een systeem fan ofzo.
hmm..probleem klinkt zo bekent
had het ook eens gehad bij quakeIII..maar probleem was opgelost nadat ik terug geklokt heb. En tja mijn Gf 1 DDR wordt ongeveer 50 graden warm als ik speel. Heb je deze probleem niet eerder gehad bij andere spelen?(spelen die zwaar zijn voor je kaart bijv. Quake) CS is namelijk niet echt zwaar voor de kaart.
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Verwijderd
hehe
ik had dit juist met mijn geforceSDR van creative 2 jaar terug
ding werd zo pokkehete dat na 10 minuten full load gamen een spontane reboot geeft....(dit was in combi met een p3 667)
gewoon gerolen voor een g400 max...geen spijt van gehad...
ik had dit juist met mijn geforceSDR van creative 2 jaar terug
ding werd zo pokkehete dat na 10 minuten full load gamen een spontane reboot geeft....(dit was in combi met een p3 667)
gewoon gerolen voor een g400 max...geen spijt van gehad...
Verwijderd
gewoon een kleine peltier en vette heatsink erop zoals ik, je GeForce zal niet meer crashen
Hij is van de week in america uitgekomen dacht ikOp donderdag 26 juli 2001 20:27 schreef Captain-Kurk het volgende:
[..]
goh heb jij die dan NOG niet![]()
Op dezelfde plek waar je andere games koopt heh... een winkel...
edit:
vergeet ik helemaal te zeggen dat een gf1-ddr erg heet wordt, wel 70 graden soms herriner ik me van een asus die ik eens had.
Maar ik heb hem ook (orginele iso)
Pagina: 1