Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Basisgamecomputer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LordEmpirez
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Goedemiddag Mensen.

Ik heb een vraag over een game pc samen te stellen en te kunnen bestellen maar welke prijs wordt hierbij gevraagd.

Wat moet de computer kunnen:

- livestreamen.
- OSRS ( Old School Runescape ) vlekkeloos kunnen spelen.
- het liefst 3 beeldschermen kunnen draaien zonder haperingen

Ik heb zelf meerder websites bezocht en de prijzen varieerde te veel dus mijn vraag aan jullie wie kan me helpen hierbij want kom er zelf niet meer uit graag hoor ik van jullie setup.

Met vriendelijke groeten Ton.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• gandalfdroes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-11 06:43
Geef ook even aan welke hardware en monitoren je hebt gezien tussen de goedkoopste, middenmoot en high end prijzen, dan is het makkelijker om een goed advies te geven.

voor je OSRS ( Old School Runescape ) specs, heb je niet veel nodig
Livestreamen en 3 monitoren (afhankelijk van de resolutie) wel.

het systeem dan @Hackus aangeeft voldoet ruim voor gamen en livestreamen, alleen je wens voor 3 schermen is dan nog bepalend, naast je budget.

[ Voor 47% gewijzigd door gandalfdroes op 15-05-2019 16:18 ]

• LordEmpirez
Heb verschillende de meningen gekregen van mensen in electronica winkels maar zelf wisten ze het niet omdat het een oude spel is daarom vroeg ik welke setup ik het beste kan hebben daarvoor misschien kan je me helpen ?

• LordEmpirez
Ik weet dat de spel die ik wil livestreamen full HD is. Hoeft geen 4k te zijn

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-11 22:04

Sweatleek

404: Member Not Found

LordEmpirez schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:16:
Heb verschillende de meningen gekregen van mensen in electronica winkels maar zelf wisten ze het niet omdat het een oude spel is daarom vroeg ik welke setup ik het beste kan hebben daarvoor misschien kan je me helpen ?
Als ze in een "electronica " winkel niet weten welke pc je moet hebben omdat het een spel van 7 jaar is. Dan is het naar mijn mening geen electronica winkel.

FWI: je kan dit met intel HD grafics makelijk spelen als het goed is het geschreven in Java dus als je nieuwe gaat zou ik je een systeem rond de Ryzen 2400G aanraden ga je tweedehands kijk dan naar een pc met een 750 TI en een I7.

confused reality

• vegetoot
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-11 17:01
Wellicht kijk ik met m'n neus, maar dit is de zwaarste Runescape die ik kan vinden op Systemrequirementslab.

Je moet bijna je best doen om een computer te vinden die dat niet op hoge settings kan draaien.
Pagina: 1