app voor kilometerregistratie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:35
Als ZZP in de GEO ICT rijdt ik met mijn privé auto naar diverse klanten. Nu heb ik binnenkort een nieuwe auto met Android Car connect. Ik vraag me dus af welke apps zijn er om de kilometer-registratie makkelijker te maken, iemand ervaring?
Ik heb natuurlijk al ge-googled en zie veel verschillende apps, deels met abonnementen, deels "gratis"

Wat zou ik willen weten:
Kan een van-naar worden opgenomen met de app
Hoe worden de kilometers geregistreerd, en worden die voor derden bekend? (VGA dingetje)
Hoe makkelijk is het exporteren van bestanden naar bijvoorbeeld een Excel overzicht.

Het gaat om een auto, dus de app hoeft niet heel uitgebreid te zijn....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-04 18:50
Ik gebruik CTA Rit Registratie gekocht, 5 euro geloof ik. Die registreert de gehele route, kan met GPS locatie bepalen (en opslaan). Zover ik weet alleen lokaal opgeslagen. Exporteren kan o.a. naar volledige Excel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:32
Ik gebruik ook CTA, dikke prima. Makkelijk in gebruik en naderhand kan je de ritten ook nog aanpassen als dat nodig is.
Automatische export naar bv dropbox kan ook handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Interessante app! _O_

Ik lees 'Automatisch starten van nieuwe rit bij bluetooth koppeling'. Stopt de registratie ook als de bluetooth koppeling wordt verbroken?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:35
Voor dat geld ga ik CTA maar eens uitproberen, liever eenmalige aankoop dan kosten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-04 18:50
pven schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:10:
Interessante app! _O_

Ik lees 'Automatisch starten van nieuwe rit bij bluetooth koppeling'. Stopt de registratie ook als de bluetooth koppeling wordt verbroken?
Ja, maar ik ben er zelf mee gestopt omdat ik puur mijn zakelijke kilometers registreer. En omdat je dan veel kleine ritjes krijgt als de motor ff uit gaat, en dat had ik blijkbaar nog wel eens.
Technisch goed, maar voor mij niet zo praktisch :)
Pagina: 1