RoelofVos schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:37:
Ik heb al heel veel TV's bekeken en niet kunnen vinden wat ik zoek. Ik kijk naar schermen van zo'n 1500 tot 2000 euro. Alle OLED schermen die ik heb bekeken zijn voorzien van apps en andere zaken die ik niet nodig heb. Het enige dat het scherm moet doen is het KPN signaal omzetten naar beeld.
Duidelijker kan ik het niet omschrijven. Als iemand dat te summier vindt, tja.
Klopt, je gaat niet meer onder een smart tv uitkomen in die prijsklasse eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld op de prijsklasse + schermdiagonaal sorteer in de Pricewatch kom ik maar op 4 schermen uit zonder smart tv. En dat zijn niet de schermen die je wilt hebben voor dat geld:
Pricewatch. Er is niet echt een andere (goedkopere optie) in de prijsklasse van 65"+ OLED als je de beste kwaliteit wilt qua beeld.
Maar je moet je wellicht afvragen of OLED dan wel geschikt is voor jou? Ga je de tv enkel gebruiken om simpelweg televisiezenders op te kijken? Of speel je ook nog 4K content af, of wil je dat in de toekomst? Overweeg je streamingdiensten af te nemen of heb je dat al?
OLED is anders wellicht overkill en dan kan je met een goedkopere tv ook wel af.
Precies de info die ik vraag wellicht?