Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 928279

Topicstarter
Een vraag mbt Whatsapp.

Ik heb een stalker die mij dagelijks belt met telkens een ander nummer. Hij of zij belt me via Whatsapp. Mijn vraag is nu: Als ik mijn account verwijder krijgt hij of zij dan 1 vinkje of geen vinkje? En als ik de app verwijder krijgt hij of zij dan 1 vinkje of geen vinkje?

Ben opzoek naar de beste manier om van dit gestalk af te komen via whatsapp. Het liefst verwijder ik niet mijn account maar wil ook niet dat die persoon mij telkens kan opbellen en appen.

Tips en tricks mbt Whatsapp?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

tijdje microfoon uitzetten en gelijk rapporteren en blokkeren

[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 14-05-2019 22:15 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 08:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bouss wat denk je precies te bereiken met het verwijderen van de app / je account. In plaats van het probleem technisch aanpakken, is het geen idee om het probleem gewoon te melden bij instanties en dat die het oppakken.

In ieder geval:
- Eén vinkje -> aangekomen op server. Telefoon hoeft daarbij niet aan te staan, er zal alleen een WhatsApp account nodig zijn.
- Geen account -> Ik verwacht niet dat het dan überhaupt mogelijk is om berichten te sturen of te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 928279

Topicstarter
aangiften is al gedaan. Het doel is dat die persoon denkt of vermoed dat het nummer niet meer bestaat. Instanties kunnen niks voor mij betekenen omdat ze bellen vanuit de fillipijnen +63

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 928279 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:21:
aangiften is al gedaan. Het doel is dat die persoon denkt of vermoed dat het nummer niet meer bestaat.
Dan gok ik dat het nodig is om het volledige account te verwijderen, in het andere geval blijft het gewoon blauwe grijze vinkje(s) geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
rens-br schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:27:
[...]

Dan gok ik dat het nodig is om het volledige account te verwijderen, in het andere geval blijft het gewoon blauwe vinkjes geven.
Blauwe vinkjes betekenen dat een bericht gelezen is, hoe kan een bericht gelezen zijn als de app is verwijderd? Twee grijze vinkjes betekenen dat het bericht ontvangen is, als de ontvanger geen Whatsapp heeft lijkt het me voor de hand liggend dat de verzender ook geen twee vinkjes krijgt.

Als je geen blauwe vinkjes wilt bij de verzender kun je ook gewoon leesbewijzen uitzetten in Whatsapp. Dan zie je zelf ook geen leesbewijzen van andere mensen maar dan zien zij het in ieder geval ook niet bij jou.

[ Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 15-05-2019 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het probleem van Whatsapp is dat zodra iemand jouw nummer heeft, hij het altijd kan zien als jij online bent. Hier is niets tegen te doen. nieuws: 'WhatsApp-activiteit is met eenvoudige extensie in kaart te brengen'

Als het echt zo veel overlast veroorzaakt, is een nieuw nummer dan niet misschien makkelijker?

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 15-05-2019 08:26 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

EnigmaNL schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:21:
Blauwe vinkjes betekenen dat een bericht gelezen is, hoe kan een bericht gelezen zijn als de app is verwijderd? Twee grijze vinkjes betekenen dat het bericht ontvangen is, als de ontvanger geen Whatsapp heeft lijkt het me voor de hand liggend dat de verzender ook geen twee vinkjes krijgt.
Je hebt gelijk, ik haalde de kleuren door elkaar.
Pagina: 1