Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaandh
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-05-2023
goede dag allemaal,

ik heb een logitech z5500 met een optical aansluiting en nu wil ik van mijn pc een kabel naar de z5500 legen ik heb op mijn pc usb en 3.5mm weet iemand welke kabel ik kan gebruiken.

ik hoop graag van jullie te horen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dus je wilt van spanning naar licht? Daar moet je in ieder geval iets meer dan een kabeltje voor hebben. Daar heb je zulke converters voor nodig: https://duckduckgo.com/?q...v1-1&iax=images&ia=images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

sebastiaandh schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:10:
goede dag allemaal,

ik heb een logitech z5500 met een optical aansluiting en nu wil ik van mijn pc een kabel naar de z5500 legen ik heb op mijn pc usb en 3.5mm weet iemand welke kabel ik kan gebruiken.

ik hoop graag van jullie te horen _/-\o_
In de specificaties staat dat de Z5500 ook een 3.5mm jack aansluiting heeft, die zou je dus kunnen gebruiken met een aux kabeltje.
Of gewoon op SPDIF aansluiten, er zijn een hoop mobo's met optische uitgang, wat heb je voor mobo?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:47
Dit is niet de vorm van een goede TS, zie Het algemeen beleid #quickstart. Zo mis ik wat er zelf al geprobeerd is en ook het vernoemen van de andere hardware. Tevens staat deze vraag ook opgenomen in de FAQ. Vooral het noemen van welk gebruik je voor ogen hebt valt of staat met de rest van de hardware (al dan de software die eventueel aanwezig is). Hint: gamen in 5.1 met digitaal aangesloten gaat niet altijd op zonder extra software.

[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 15-05-2019 00:22 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.