Vraag

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 13:51
Ik zoek een?

Ik zoek een vervanger voor mijn LG Nexus 5X., waar ik altijd tevreden over ben geweest. Na 3.5 jaar (zonder bootloop) wordt ie toch wat traag en het is tijd voor wat anders.

Samengevat:

Goede batterij
Goed scherm
Goed updatebeleid

Wat is je budget?

Mijn budget is ongeveer 250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Navigeren
Browsen op het web
Whatsapp
Goede camera
Niet groter dan 6 inch

Wat heb je zelf al gevonden?

Motorola G6 plus
Nokia 7.1
Xiaomi Mi A2

Welke vragen heb je hier nog over?

Na wat onderzoek de door mij geselecteerde telefoons een prima keus, echter ik kan niet kiezen. Voor elke telefoon is wel wat te zeggen. Ik neig zelf een beetje naar de Nokia omdat die het kleinst is. Misschien heeft iemand nog aanvullende info om mijn keuze wat te makkelijker te maken

Alvast bedankt

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 20:49
Ik heb ze naast elkaar gezet voor het gemak:
https://tweakers.net/pric.../1225413;1250893;1168711/

Tenzij formaat het allerbelangrijkste is zou ik zelf de Mi A2 nemen gezien prijs (40 Euro minder dan de rest), snellere processor en meer opslag.

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 13:51
Het blijft een beetje een zoektocht, ben naar de MM geweest, daar de motorola G6 plus in de hand gehad maar die vind ik echt te groot, automatisch valt daarmee ook de Xaiomi MI A2 af want die is van het zelfde formaat.
Mijn Nexus 5x had het formaat 147x7.9x72,6, hier wil ik toch een beetje in de buurt blijven..
Mijn zoektocht heeft zich uitgebreid naar 300 euro, ik twijfel wel een beetje of een telefoon van dit buget misschien een beetje een overkill voor datgene waarvoor ik de telefoon gebruik

Ik heb inmiddels een andere shortlist gemaakt

Nokia 7.1 64 gig 229 euro
Motorola One 189 euro
Xiaomi MI A2 Lite 190 euro
Honor 10 290 euro plus gratis Honor Band 4 Fitnesstracker
Samsung A8 231 euro
Samsung A4 228 euro

Qua model neig ik naar de Nokia, heb deze in de handen gehad. De Honor is volgens mij de telefoon met de beste specificaties van allemaal maar die is dan ook een stuk duurder.
Nieuwschierig ben ik wel naar de A2 Lite, ik vraag mij of of deze qua gebruik onder doet voor de Nokia b.v. de camera.