Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Visio 2019 licentie en cheap key site. Legaal?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:57
Ik heb Visio 2019 Pro nodig en zag een key voor 45 euro op deze site: https://www.gamekeydiscou...io-professional-2019.html

Gemaild paar keer en site geeft aan dat de key slechts 1 keer geinstalleerd kan worden en niet meer na herinstall windows... OEM is het niet volgens ze. En volledig legaal volgens de site.

Dit kan toch helemaal niet? Volgens mij niet legaal en ook raar dat ik hem niet kan herinstalleren? Iemand een idee?

Echte versie is 900 euro oid...

Beste antwoord (via TweakerVincent op 14-05-2019 21:08)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://products.office.c...-visio-options?tab=tabs-1

Omgerekend 150 Euro per jaar voor de "offline installer" of 50 Euro per jaar voor de webversie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
If it sounds too good to be true, it probably is.

Try SCE to Aux

• TweakerVincent
Imnoa schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:50:
If it sounds too good to be true, it probably is.
Ja leek mij ook maar die site reply was echt heel stellig dat het legaal was. Maar dan zo raar met 1 malig installeren :S

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Er zijn wel meer site's die ze goedkoop aanbieden.. en vervolgens moet je per telefoon activeren. Waarschijnlijk omdat de keys vaker gebruikt zijn. Office pakketten voor 15 euro.. :?

[ Voor 10% gewijzigd door Aapie op 14-05-2019 20:53 ]

Verwijderd

TweakerVincent schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:52:
[...]

Ja leek mij ook maar die site reply was echt heel stellig dat het legaal was. Maar dan zo raar met 1 malig installeren :S
Het is natuurlijk ook hun verdienmodel. Als ze zouden aangeven dat het niet legaal is, koopt er natuurlijk niemand meer in die webwinkel. Ik zou het in ieder geval niet vertrouwen, zo'n goedkope versie.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 10:27

Croga

The Unreasonable Man

De meeste van dit soort key sites zijn op zijn minst twijfelachtig.

Ik heb zelf mee gemaakt dat je een Volume License Key van een bedrijf krijgt. Werkt absoluut maar zodra Microsoft er achter komt en je online komt is je software unlicensed zonder mogelijkheid op reclaim.
Daarnaast hoor je veel verhalen van keys die met gestolen credit cards gekocht zijn. Ook daar dus: Zodra MS er achter komt ben je het bokje.

Nee, dit soort keys zijn nooit legaal. Dat kan simpelweg niet. Op welke manier het illegaal is en of je risico loopt varieert maar de legaliteit varieert niet.

• TweakerVincent
Goed hoe krijg ik hem dan betaalbaar? Abo vorm bestaat niet en ff 900 euro payen vind ik veel te veel :(

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:08
Kun je niet af met de standaard versie? Scheelt je al gauw de helft.

• TweakerVincent
Sorry volgens mij bestaat er wel een abo. Even checken of dat klopt

Acties:
  • Beste antwoord

• MAX3400

MAX3400

Omgerekend 150 Euro per jaar voor de "offline installer" of 50 Euro per jaar voor de webversie.

• TweakerVincent
MAX3400 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:07:

top, zag het nu pas. Raar dacht altijd dat dat niet bestond. Probleem opgelost :D

Trouwens mss is dit zelfs wel beter, Visio Online, nooit van gehoord. Kan ik snel wat simpele Visio's maken en goed delen en op iPad etc. top!

[ Voor 15% gewijzigd door TweakerVincent op 14-05-2019 21:13 ]

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:35
Als je alleen tekeningen wil maken dan is draw.io iets voor je ;) webbased en kost geen drol. Als jezelf nextcloud hebt dan kun je deze mooi integreren.

• MAX3400

MAX3400

powerboat schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:27:
Als je alleen tekeningen wil maken dan is draw.io iets voor je
Ik ben geen Visio gebruiker maar als ik via draw.io iets opsla, kan ik alleen XML kiezen. Je gaat ruzie krijgen met hardcore Visio-users want die zitten natuurlijk met VSDX-bestanden en layers...

Geen idee hoor; roep ook maar wat maar in ieder geval wel een goede suggestie :)

• TweakerVincent
Wil geen ander programma. Nu even uitzoeken of subscribers editie hetzelfde is maar ik denk het wel.

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:35
TweakerVincent schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:34:
Wil geen ander programma. Nu even uitzoeken of subscribers editie hetzelfde is maar ik denk het wel.
Was ook maar een suggestie, gebruik waar jij jezelf prettig bij voelt ;)

• TweakerVincent
powerboat schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:36:
[...]

Was ook maar een suggestie, gebruik waar jij jezelf prettig bij voelt ;)
:) Thanks hoor maar ben Visio fan :D
Pagina: 1