Vraag

• Tino. Beunk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-01 10:07
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn Samsung S7.

Wat is je budget?
500-800.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste vind ik een goede accuduur en en goede camera. Het moet een beetje ter vervanging zijn van mijn Spiegelreflex. Situaties waarbij het donkerder wordt, moet de camera ook top kunnen zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
P20 pro of de Mate 20 pro?.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals ik al aangaf. Goede accuduur en uitstekende camera. Die mate 20 pro is wat duurder, maar weet niet of dit de prijs waard is.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Waarom Huawei en geen Galaxy S10 ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Tino. Beunk
Hackus schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:13:
Waarom Huawei en geen Galaxy S10 ?
Die S10 is een stuk duurder met bijbetalen. 360,-. De P20 pro 168,- en de mate pro 20 240,-. Hier ga ik uit van een maandelijks bedrag van 35,-

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tino. Beunk schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:31:
[...]

Die S10 is een stuk duurder met bijbetalen. 360,-. De P20 pro 168,- en de mate pro 20 240,-. Hier ga ik uit van een maandelijks bedrag van 35,-
S10e ook bekeken ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-11 11:18

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Nokia 9 PureView al bekeken? Die camera maakt heel behoorlijke foto's. Sowieso gaat geen enkele mobiele telefoon een waardige vervanger zijn voor een DSLR, het verschil in sensorgrootte is daarvoor te groot. Ding gaat geloof ik voor €599 adviesprijs.

Voorbeeldje van een uitje met de Nokia 9 bij het Louwman Museum:
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/7815/40479242573_fcfde2e042_z.jpgDuesenberg by Ed Rendum, on Flickr (ff doorklikken voor volledige grootte)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:31
Tino. Beunk schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:06:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn Samsung S7.

Wat is je budget?
500-800.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste vind ik een goede accuduur en en goede camera. Het moet een beetje ter vervanging zijn van mijn Spiegelreflex. Situaties waarbij het donkerder wordt, moet de camera ook top kunnen zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
P20 pro of de Mate 20 pro?.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals ik al aangaf. Goede accuduur en uitstekende camera. Die mate 20 pro is wat duurder, maar weet niet of dit de prijs waard is.
Moet het per se Android zijn? De product: Apple iPhone XR heeft ook een erg goede camera + batterijduur en valt binnen je budget :)

• Tino. Beunk
Die heb ik wel bekeken, maar zie dat de accuduur niet top is. Zit een kleinere formaat accu in. Hetzelfde geld voor de camera die erop zit (en óók maar 2 camera's).

• Tino. Beunk
FooLsKi schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:47:
Nokia 9 PureView al bekeken? Die camera maakt heel behoorlijke foto's. Sowieso gaat geen enkele mobiele telefoon een waardige vervanger zijn voor een DSLR, het verschil in sensorgrootte is daarvoor te groot. Ding gaat geloof ik voor €599 adviesprijs.

Voorbeeldje van een uitje met de Nokia 9 bij het Louwman Museum:
[Afbeelding]Duesenberg by Ed Rendum, on Flickr (ff doorklikken voor volledige grootte)
Dat gaat zeker ook niet gebeuren. Maar het gaat meer om het feit dat ik niet altijd mijn spiegelreflex mee wil slepen zeg maar.

Ik ben niet bekend met deze Nokia. Hoe is verder de accuduur en andere specs?

• Tino. Beunk
theblindman schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:53:
[...]

Moet het per se Android zijn? De product: Apple iPhone XR heeft ook een erg goede camera + batterijduur en valt binnen je budget :)
Bedankt voor je reactie. Ik ben helaas geen fan van Iphone..

Wil je reageren op meerdere personen in één post? Meerdere posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 15-05-2019 15:50 ]

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-10 17:31
Ik heb de Huawei Mate 20 Pro en ik ben erg tevreden. Accuduur is echt goed, kom met veel gebruik gewoon de dag door terwijl ik normaal mijn toestellen echt wel op moest laden of 'voorzichtig' moest zijn en persoonlijk ben ik fan van de EMUI skin.

Foto's in het donker zijn overigens ook verbazingwekkend, hier zijn ook wel reviews over te vinden. Om eerlijk te zijn heb ik geen punten die beter zouden kunnen. Het design vind ik mooi, het scherm is prachtig, foto's zijn echt goed, accuduur top en snelheid is ook een dikke prima.

• Tino. Beunk
Toxic_Dreams schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:16:
Ik heb de Huawei Mate 20 Pro en ik ben erg tevreden. Accuduur is echt goed, kom met veel gebruik gewoon de dag door terwijl ik normaal mijn toestellen echt wel op moest laden of 'voorzichtig' moest zijn en persoonlijk ben ik fan van de EMUI skin.

Foto's in het donker zijn overigens ook verbazingwekkend, hier zijn ook wel reviews over te vinden. Om eerlijk te zijn heb ik geen punten die beter zouden kunnen. Het design vind ik mooi, het scherm is prachtig, foto's zijn echt goed, accuduur top en snelheid is ook een dikke prima.
Bedankt voor je uitgebreide reactie!!! Is er een keuze geweest waarom je de Mate 20 pro boven de P20 pro heb verkozen?

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 18:25
Ik zou als ik jou was gaan voor de P30 of misschien zelfs de P30 pro die heeft echt een super camera en valt binnen je budget.
Of is het inclusief abbonement erbij?

• Tino. Beunk
franssnarf schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:05:
Ik zou als ik jou was gaan voor de P30 of misschien zelfs de P30 pro die heeft echt een super camera en valt binnen je budget.
Of is het inclusief abbonement erbij?
Is inderdaad incl abbo.

• franssnarf
En wat voor abbo wil je dan graag ? En wat heb je nu ?

• Tino. Beunk
franssnarf schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:22:
En wat voor abbo wil je dan graag ? En wat heb je nu ?
45,- per maand. 300 belminuten/30GB

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-10 17:31
Tino. Beunk schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:58:
Bedankt voor je uitgebreide reactie!!! Is er een keuze geweest waarom je de Mate 20 pro boven de P20 pro heb verkozen?
Stuk nieuwer, nieuwe processor, groter scherm, mooier design naar mijn mening, grotere accu en IP68 ipv IP67.

• franssnarf
Via Belsimpel een Tele2 abbo met onbeperkt alles incl P30 128gb black moet je enkel 18 euro eenmalig betalen. Kost je 45 euro voor 2 jaar.

• Tino. Beunk
franssnarf schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:34:
Via Belsimpel een Tele2 abbo met onbeperkt alles incl P30 128gb black moet je enkel 18 euro eenmalig betalen. Kost je 45 euro voor 2 jaar.
Zie inderdaad dat het niet heel veel uitmaakt tegenover de mate 20 pro.

Is die p30 beter als de mate 20pro..?

• Tino. Beunk
Toxic_Dreams schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:34:
[...]

Stuk nieuwer, nieuwe processor, groter scherm, mooier design naar mijn mening, grotere accu en IP68 ipv IP67.
Dank!!! Nog gekeken naar de p30 in vergelijking?

Wil je reageren op meerdere personen in één post? Meerdere posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 15-05-2019 15:50 ]

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Tino. Beunk schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:03:
[...]

Dat gaat zeker ook niet gebeuren. Maar het gaat meer om het feit dat ik niet altijd mijn spiegelreflex mee wil slepen zeg maar.

Ik ben niet bekend met deze Nokia. Hoe is verder de accuduur en andere specs?
Je kunt hier een hoop info vinden. Accuduur is redelijk, ligt eraan hoeveel je ermee doet. Ik doe met normaal gebruik met gemak een dag met de accu. Ik heb nu nog 53% na een dag verbonden te zijn geweest met een brakke Wi-Fi, een uurtje Deezer over 4G naar mijn BT koptelefoon en een uurtje VoLTE gesprekken.

Ik ben er best tevreden over, anders had 'ie allang weer in mijn kluis op werk gelegen :)

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 15-05-2019 15:50 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Tino. Beunk
Dank! Accu lijkt alleen wat minder.

Nog andere opties?

Is die S10 echt vergelijkbaar met de huawei pro 30 bv? En hoe is dit verder met de p30?

Ik hoor het graag.

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-11 18:57
Persoon lijk zou ik de P30 boven de S10 pakken.
Alleen al door de bloatware en de onlogische menu structuur van samsung. (Heb zelf een nokia 8 )

• Tino. Beunk
En waarom de keuze voor Nokia als ik vragen mag?

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-11 18:57
Tino. Beunk schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:33:
Ik zoek altijd een toestel die goede specs hebben, stock android (zo stock mogelijk)
Voor de nokia had ik een nexus 5.
De nokia 8 voldoet aan al mijn punten. (Qua hardware was hij toen beter dan de Samsung s8 en goedkoper)

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Tino. Beunk schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:33:
Prijs, cleane Android zonder bloatware.

Pagina: 1